fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2 – פניגלה v2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון adx400
קריסטלינו קובית צד xi
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
v12 באנר צידי
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
קוב 140 על 70
תמוז
אלבר טריומף קוביה עליון
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
שרקו

ה-VR6 יחכה לימים טובים יותר…

ה-VR6 יחכה לימים טובים יותר…

גיא בן ברק

הורקס היצרנית הגרמנית ההיסטורית (שנות העשרים עד ששים של המאה העשרים) שחזרה מעולם המתים בשנת 2010 ואף הציגה אופנוע ומנוע מוכנים לייצור סדרתי בסוף 2012, לא מצליחה לשרוד ומודיעה כעת על פשיטת רגל. 

התכניות היו גדולות, מנוע VR6 (שישה צילינדרים וי צר זווית עם ראש מנוע יחיד) מצויד במגדש שייצר 200 כוח סוס אפילו הוצג ב-2011, ולמרות שלבסוף וויתר על המגדש הוצג באופנוע של ממש בשנת 2012. הדגם נקרא "רודסטר", אופנוע עירום אלגנטי ספורטיבי, מוקפד בגימור ובשימוש בחומרים איכותיים, ההספק של מנוע הויאר 6 עמד על 160 כוח סוס, אבל המכירות היו מאכזבות; בעצת לקוחות ואחיתופל ייצרה הורקס דגם פשוט יותר וחזק פחות (120 כוח סוס), קלאסיק שמו, אולם גם זה לא הולך. בספטמבר האחרון נכנסה החברה למעמד של חדלת פירעון ובסוף נובמבר פשטו המעקלים על המפעל הקטן, החרימו כול מה שזז והעובדים נשלחו הבייתה.

ההתאוששות במכירות האופנועים בעולם המערבי ממכות המשבר הכלכלי של 2009 איטית ובחודשים האחרונים אף חזרה לקיפאון של מיתון, מותגי עבר רבים שחזרו לחיים ובנו על ההתאוששות, הבריטים אריאל, בראף סופריור ונורטון, מגלים כי הקשיים עדיין כאן ונקווה שבניגוד להורקס ישרדו.   

2 תגובות ל ה-VR6 יחכה לימים טובים יותר…

  1. כמו כל אלו שרואים את השכן פותח פלאפל ומנסה לפתוח חנות בצמוד.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 300L