fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

ה-VR6 יחכה לימים טובים יותר…

ה-VR6 יחכה לימים טובים יותר…

גיא בן ברק

הורקס היצרנית הגרמנית ההיסטורית (שנות העשרים עד ששים של המאה העשרים) שחזרה מעולם המתים בשנת 2010 ואף הציגה אופנוע ומנוע מוכנים לייצור סדרתי בסוף 2012, לא מצליחה לשרוד ומודיעה כעת על פשיטת רגל. 

התכניות היו גדולות, מנוע VR6 (שישה צילינדרים וי צר זווית עם ראש מנוע יחיד) מצויד במגדש שייצר 200 כוח סוס אפילו הוצג ב-2011, ולמרות שלבסוף וויתר על המגדש הוצג באופנוע של ממש בשנת 2012. הדגם נקרא "רודסטר", אופנוע עירום אלגנטי ספורטיבי, מוקפד בגימור ובשימוש בחומרים איכותיים, ההספק של מנוע הויאר 6 עמד על 160 כוח סוס, אבל המכירות היו מאכזבות; בעצת לקוחות ואחיתופל ייצרה הורקס דגם פשוט יותר וחזק פחות (120 כוח סוס), קלאסיק שמו, אולם גם זה לא הולך. בספטמבר האחרון נכנסה החברה למעמד של חדלת פירעון ובסוף נובמבר פשטו המעקלים על המפעל הקטן, החרימו כול מה שזז והעובדים נשלחו הבייתה.

ההתאוששות במכירות האופנועים בעולם המערבי ממכות המשבר הכלכלי של 2009 איטית ובחודשים האחרונים אף חזרה לקיפאון של מיתון, מותגי עבר רבים שחזרו לחיים ובנו על ההתאוששות, הבריטים אריאל, בראף סופריור ונורטון, מגלים כי הקשיים עדיין כאן ונקווה שבניגוד להורקס ישרדו.   

2 תגובות ל ה-VR6 יחכה לימים טובים יותר…

  1. כמו כל אלו שרואים את השכן פותח פלאפל ומנסה לפתוח חנות בצמוד.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל