fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

אירוע השקה לסדרת RC הספורטיבית של KTM

אירוע השקה לסדרת RC הספורטיבית של KTM

עדי שרון

צילום: אריק רוזנבלום

היום אחה"צ חשפו מנהלי ד.ל.ב. מוטוספורט יבואנית KTM, באירוע מושקע את סדרת ה-RC הספורטיבית. לטענת החברה סדרת ה-RC מבוססת על אופנוע ה-MotoGP 3  של החברה.

את האירוע שהתקיים במוסך הפודיום בחולון פתח דורי מנור, יו"ר קבוצת לובינסקי, בהצגת התוכניות העתיד של הקבוצה בכלל ושל ד.ל.ב. מוטוספורט בפרט, כולל המעבר למרכז החדש בראשון לציון ומינויו של אבי צור למנכ"ל הקבוצה (מנכ"ל צ'מפיון לשעבר).
חזרה לחתני ההשקה, לאופנועי ה-RC שלושה מנועים מסדרת DUKE  125 סמ"ק, 200 סמ"ק, 390 סמ"ק. המנועים עם צילינדר יחיד מקוררי מים בעלי 4 שסתומים והזרקת דלק ממוחשבת.
נראה ש-KTM עשו מאמץ ניכר כדי להביא את הניחוח הספורטיבי לסדרה (יחסית למתחרים), ודי אם נביט על הכידון הנמוך יחסית בו ידיות הקליפ-און יוצאות באופן מקורי מהמשולש. לא מעליו כמו ב-DUKE.

KTM השקיעה בשינוי שלדת ה-DUKE עבור סדרת ה-RC על מנת שיתאים ליישומיי סופר ספורט. 
כמו-גם הגדילו את זווית ראש ההיגוי ל-66.5 מעלות על מנת לקצר את בסיס הגלגלים וואת מרווח הגחון. שינויים שנועדו להשלים את פוטנציאל המרוצים הגלום ב-RC.

הבולם הקדמי השמנמן הפוך מתוצרת WP בקוטר 43 מ"מ זהה לבולם אופנוע הדגל, ה-RC8R.
אליו מצטרף מאחור בולם אחורי MONOSHOCK של WP עם מהלך של 150 מ"מ.
על העצירה ממונה מערכת מתוצרת חברת BYBRE  (חברת בת של BREMBO – BY BREmbo).
נעמן זהר מנהל תחום דו גלגלי בד.ל.ב מוטוספורט אמר כי "סדרת ה-RC באה לענות על דרישה נרחבת לסגמנט של אופנועי צעירים ספורטיביים. ב-KTM יצרו סדרת אופנועים בעלת מאפיינים קרובים במיוחד לאופנועי מסלול תוך ירידה אופיינית לפרטים".  
רון פת, מנכ"ל ד.ל.ב מוטופסורט הוסיף כי KTM היא היצרנית היחידה שמציעה לרוכבים משפחה נפרדת של דגמים שישמשו ככלי כניסה לעולם הסופר ספורט. משפחת ה-RC צפויה להוסיף למגוון הרחב של KTM כמותג המוביל בישראל לאופנועי שטח וכביש.

כל שנותר לנו הוא לבדוק את הבטחות סדרת ה-RC על פיסת אספלט משובחת.
RC 125 
נפח 124.7 סמ"ק
הספק 14.6 כ"ס ב- 10,500 סל"ד – דרגת רישיון נהיגה A2
מומנט 1.2 קג"מ ב- 8,000 סל"ד
RC 200 
נפח 199.5 סמ"ק
הספק 25 כ"ס ב- 10,000 סל"ד  – דרגת רישיון נהיגה A1
מומנט: 1.92 קג"מ ב- 8,000 סל"ד
RC 390 
נפח 373.2 סמ"ק
הספק 43.5 כ"ס ב- 9,000 סל"ד  – דרגת רישיון נהיגה A1
מומנט: 3.5 קג"מ ב- 7,000 סל"ד
מחירי השקה של סדרת RC (מחיר השקה ל- 10 אופנועים ראשונים מכל דגם): 
RC125  במחיר 29,900 ₪ במקום 31,900 ש"ח
RC 200 במחיר 36,200 ₪ במקום 39,200 ש"ח
RC 390 במחיר 48,900 ₪ במקום 51,900 ש"ח

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל