fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

האפריליה קאפונורד 1200 נחת בישראל

האפריליה קאפונורד 1200 נחת בישראל

צילום: יח"צ

קבוצת עופר אבניר, יבואנית מותג אפריליה לישראל מכריזה על תחילת השיווק של דגם האדוונצ'ר פרימיום – האפריליה קאפונורד 1200. 
הקאפונורד, אשר הוצג בתערוכת מילאנו 2012,  הינו דגם כל חדש אשר אימץ את שם דגם התיור-פרימיום שנחשף בשנת 2001 והציג, לראשונה, את הפרשנות הספורטיבית של אפריליה לקטגוריית האדוונצ'ר-פרימיום, אשר הייתה בחיתוליה ב-2001. 

הקאפונורד, אשר מבוסס על שלדת הדורסדורו 1200 – דגם ההיפרמוטו הקיצוני של אפריליה –  נועד למשימות תיור מפנק, אך הוא יצטיין גם במשימות של רכיבה עירונית צפופה, בזכות מנוע השני צילינדרים הנוח לתפעול, מערכת ניהול המנוע המתוחכמת, השלדה הקלה, העיצוב האווירודינאמי, והנדסת האנוש המתקדמת.

שלא כמו אופנועי תיור-פרימיום אחרים, אפריליה שמה את הדגש בעיצוב הקאפונורד דווקא על המאפיינים הספורטיביים. שלדת הקאפונורד המחוזקת, אשר נועדה לעמוד ברכיבות עם משקלי מטען גבוהים, אך בו בזמן לא מקריבה את היכולות הספורטיביות, עוצבה בסגנון אתלטי הנאמן למסורת האיטלקית המתכתבת עם אלמנט התשוקה שהוביל את פילוסופיית העיצוב של הדורסדורו. לשלדה התווספו מאפייני טורינג אשר שומרים על קווי העיצוב הספורטיביים כגון אווירודינאמיות – כונסי אוויר הנראים כמו נלקחו מלוח השרטוט של מטוסי הקרב המודרניים, והגנה על הרוכב והמורכב מפני הרוח, בין היתר באמצעות מגן רוח מתכוונן. בזכות כל אלה, הקאפונורד יצטיין בביצוע משימות התיור, אך יעניק לרוכב עליו ערך מוסף, כאשר ירצה לאתגר את בלוטת האדרנלין. 

מנוע הטווין צילינדר בנפח 1200 סמ"ק (125 כ"ס) המוכר מדגמים אחרים של אפריליה, נמצא המתאים ביותר לפילוסופיית הספורט-אדוונצ'ר של הקאפונורד. מחשב המנוע תוכנת מחדש, וכעת הוא מייצר הרבה יותר מומנט (11.7 קג"מ) כבר בשלב מוקדם יותר (6,800 סל"ד). כמו כן, המנוע תוכנן מחדש על מנת להקטין את חיכוך החלקים שבו, כך שצריכת הדלק הופחתה, ועמידותו עלתה.  
תנוחת הרכיבה הזקופה, הארגונומיה המתקדמת, והנדסת האנוש המודרנית תוכננו לאחר מחקרים רבים למציאת האיזון המושלם בין המאפיינים התיוריים, למאפיינים הספורטיביים. הקאפונורד יעניק אומנם חוויה תיורית משובחת, אך הוא לרגע לא שוכח את ה-DNA שלו: תפירה ספורטיבית אדומה על מושבי העור, גובה מושב נמוך של 840 מ"מ, מושבים נפרדים לרוכב ולמורכב, ומשקל נמוך, ידגישו היטב לרוכב את אילן היוחסין הספורטיבי של הקאפונורד. 

בולמי זעזועים מתכווננים, מזלג מתכוונן סופג אנרגיה, חישוקי אלומיניום קלי משקל בקוטר 17", ומערכת בלימה מתוצרת BREMBO הכוללת זוג בלמי דיסק 320 מ"מ מלפנים, ודיסק 240 מ"מ מאחור, משלימים את הפיוז'ן בין ספורט לתיור. 
כיאה לאחד המותגים המתקדמים ביותר בתחום כיום, בקאפונורד שולבו מיטב הטכנולוגיות העדכניות. מערכת ה- Ride-by-Wire systemהאלקטרונית, אשר הוצגה לראשונה על ידי אפריליה בדגם השיבר 750, תעניק לרוכב על הקאפונורד רכיבה חלקה וחסכונית. מחשב המנוע אשר מגובה על ידי מערכת ה- RbW, שולט בכל עת במנוע ומעביר בדיוק את כמות הכוח הדרושה לגלגל, תוך התחשבות במשתנים חיצוניים כמו המשקל המועמס על האופנוע, מצב הדרך ועוד. 

מערכת מפות ההצתה המוכרת מאופנועי הקצה – טואנו ו- RSV4 – מאפשרת מספר סגנונות רכיבה : RAIN, TOURING ו-SPORT. למערכות אלה מתווספות כמובן מערכת ABS ומערכת בקרת אחיזה (ATC) הנשלטות על ידי מערכת ה-APRC (Aprilia Performance Ride Control), אשר מייצרת בכל מצב את התנאים לאחיזת כביש מושלמת ומעניקה ביטחון מירבי לרוכב – בכל סגנון רכיבה.
צג המסך של הקאפונורד הוא דיגיטלי לגמרי, ומציג את כל המידע הדרוש לרוכב, לצד שליטה נוחה ואינסטנקטיבית בכל מערכות האלקטרוניקה ומפות ההצתה. 
האפריליה קאפונורד יגיע לישראל בגרסה אחת (TRAVEL PACK) הכוללת : בקרת שיוט, בולמי זעזועים הניתנים לכיוונון אלקטרוני, מערכת ADD  – השולטת אלקטרונית במתלים ומתאימה את כיוונונם למשקל המועמס על האופנוע, וסט מזוודות צד מקוריות. 
מחיר: 125,000 ₪ (כולל מע"מ)
עוד נמסר לנו כי לכבוד השקת האופנוע. יינתנו תנאי טרייד אין מועדפים, במחירי מחירון. 

גלריה

9 תגובות ל האפריליה קאפונורד 1200 נחת בישראל

  1. לפני שבוע ראיתי אחד כזה חונה ליד עזריאלי.
    מתי בינו שאנשים מביאים לבד דרך חברות היבוא אישי וחוסכות הרבה

  2. היה לי דורסודורו 750 לפני שנתיים שמכרתי עקב בעיות רבות של זמינות חלפים.
    למרות ששחר מהמוסך ניסה לעזור תמיד ולמצוא פתרונות זה עדיין לא מצדיק המתנה של שבועיים לחלק בנאלי שבלעדיו האופנוע מושבת (גלגל"ש).
    מכונה מטורפת שסובלת דיכוי יבואן וחבל

  3. כן אני פריק של הונדה ולא מתבייש לכתוב את זה שלדעתי ולדעת רבים עדיף קרוסטורר.
    אולי הוא יתר יקר אבל לבטח ישמור על מחיר עדיף בעוד כמה שנים.
    לכו תנסו לעשות טרייד על אפריליה איפשהוא נראה מה תקבלו

  4. אבל כיף רכיבתי זה משהו אחר.
    לאו דווקא באופנוע הזה, אבל לא קונים אופנוע, במיוחד אם הוא לפאן בסופי שבוע בלבד, כדי שהוא יהיה סחיר בעוד 3 שנים. רוצים פאן, קונים משהו בשביל פאן.
    כמובן שאם היבואן גרוע ואין חלקים וכד', בטח לא קונים, פאן או לא פאן. 🙂

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל