fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

מנכ"ל יבואנית אמ.וי אוגוסטה בישראל: "חברת MV לא פושטת רגל!"

מנכ"ל יבואנית אמ.וי אוגוסטה בישראל: "חברת MV לא פושטת רגל!"

מערכת דוגרי

צילום: אריק רוזנבלום


אומר חד וחלק: חברת MV לא פושטת רגל.

מדובר במשבר בתזרים המזומנים שנוצר כתוצאה מסכסוך מתמשך בין שני השותפים בחברה מרצדס ו-אמ.וי. לאחרונה הייתה צריכה להיפרע הלוואה כספית גדולה שלא נפרעה בעקבות מאבקי השליטה על החברה. אי פירעון ההלוואה הוא זה שגרם לחברה לחדלות פירעון זמנית בלבד. 

הרקע למאבקי השליטה הוא קרב שניטש בין שני השותפים על השליטה בחברה בחודשים האחרונים. מרצדס מעוניינת לקנות את כל החלק של משפחת קאסטליוני בחברה ולהיות בעלת השליטה היחידה, וג׳ובאני קאסטליוני מסרב לוותר על החברה המשפחתית שהיא מפעל חייהם של סבא שלו ושל אבא שלו ושלו עצמו. כרגע האיטלקים פנו לבית המשפט להליך משפטי פורמאלי כדי להגן ולשמור על נכסי החברה. 

בסוף ההליך המשפטי ישנן שתי אפשרויות: 

האחת- שמשפחת קאסטליוני תמצא משקיע אחר במקום מרצדס שיקנה את חלקה של מרצדס ויזרים כסף לחברה (ישנן המון משקיעים שמעוניינים לרכוש את אמ.וי). 
האפשרות השניה היא שמרצדס תקנה את כל המניות של משפחת קאסטליוני ובכך תהפוך לבעלת השליטה הבלעדית של אמ.וי. 

כאמור, בתוך שבועיים העניין יוכרע בבית משפט איטלקי. לכן חשוב להבהיר שבכל מצב החברה לא הולכת לפשיטת רגל, או להפסקת הפעילות ולסגירתה. במהלך ההליך המשפטי, על פי חוק החברה לא יכולה לייצר אופנועים חדשים. כרגע הייצור מתוכנן לתחילת חודש אפריל, אנחנו מזמינים אופנועים כרגיל במהלך חודש מרץ וקבלנו אישור לכך שנקבל אופנועים חדשים החל מחודש אפריל. התוצאות העסקיות של החברה בסוף שנת 2015 היו מעולות והחברה שברה שיאים חדשים, כולל גידול של 30% במכירות. 

בניגוד לשמועות שפורסמו בתקשורת, המפעל עדיין לא החל לפטר עובדים. לסיכום, נכון שכרגע יש משבר זמני- אבל הוא אמור להיפתר בקרוב מאוד, וכך או כך- אמ.וי תצא לדרך חדשה.

עוד בנושא אוגוסטה ערב קודם:

8 תגובות ל מנכ"ל יבואנית אמ.וי אוגוסטה בישראל: "חברת MV לא פושטת רגל!"

  1. קובי מקווה שהנגריה של אבא שלך תפשוט את הרגל. ואז נראה איך תרגיש.
    לך תהייה עצמאי ונראה אותך מצליח.
    אתה מסתתר אחרי מקלדת בחיים שלך לא היית מצליח בחוץ.
    בוז.

  2. נשמע כמו טריק שיווקי כדי להיפטר מהמלאי שנשאר…

  3. חייב להבין שכדי לתפוס שוק ולגרום לאנשים להאמין במותג מבחינת שמירת ערך,אמינות,שרות וכו' הוא צריך לתת יותר בהתחלה. זה שהוא נותן 4 שנות אחריות נשמע כרגע כמו התחייבות על קרן הצבי.
    אם החברה תקרוס מה זה שווה?
    אני חושב אלף פעם לפני שאני קונה כזה כלי.הכלים מאד יקרים וזה מפחיד.
    לעומת זאת כלים של ימאהה,ב.מ.וו,הונדה וסוזוקי אני לא חושש.

  4. לצערי עדיין חוסך..לגבי המוצר אין לי חששות בכלל אני עוקב אחריו הרבה שנים ואין לי ספק שהם יצאו מזה עם מרצדס כבעלת הבית או בלעדיה. לגבי היבואן הוא די הוכיח את עצמו בארץ כבר 7 שנים מאז ימי HM-HONDA ,דרך אכב ה-4 שנות אחריות הם בתוספת תשלום. אבל עדיין הם נותנים מה שאף יבואן אחר בארץ לא נתן לפניהם, כולל לא הגדולים ביותר. מקווה מאוד בשבילם שהם יצאו מחוזקים מכל העניין הזה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל