fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

השקה מקומית- ימאהה WR250F

השקה מקומית- ימאהה WR250F

אביעד רייס

אם פעם היה קל לבחור אופנוע שטח, היום מדובר בכאב ראש של ממש. בין אם מדובר בדגמים חדשים שלא הכרנו בעבר כמו צמד האחים KL, או דגמים שכבר עשו פה קדנציה   ושמם הולך לפניהם, הכל יש והכל זמין. הימאהה WR250F הוא אופנוע שרוכבים רבים המתינו בכליון עיניים לחזרתו, ותאמת, הגיע הזמן שנראה פה מכונת אנדורו כחולה בנפח 250 סמ"ק. 

בהתרשמות ראשונה וקצרה הימאהה WR250F מרגיש כאופנוע מצויין ומכונת אנדורו משומנת. הדגם הזה מוכר לישראלים עוד משנת 2001 אז הופיע בעקבות גרסת 450, הגרסה החדשה ל- 2015 משתבחת באוסף של שיפורים ולאו דווקא שינוי מהותי בסגנון המעבר לשלדת אלומיניום ב-2007. כמו בעבר גם הWRF הנוכחי מבוסס ברובו על אחיו חסר הפנס, ה- YZ250, ועושה שימוש במנוע והשלדה של האחרון. כנראה שהקונספט של לקחת אופנוע מוטוקרוס ולעצב אותו לעבודת אנדורו עובד מצויין, כי הימאהה הזה פשוט מרגיש מעולה. מתלי ה- KYB שיושבים על האופנוע מקדימה ומאחורה, עושים את עבודתם נאמנה, והאופנוע מגהץ בכיף כל מה שנקרה בדרכו- סלעים, דרדרת, קוליסים, מבחינתו כמה שיותר יותר טוב. הזרקת הדלק של האופנוע יודעת להפיק ביצועי אנדורו גבוהים- תודות לשילוב של נתוני ההזרקה עם תזמון ההצתה. כיוון מפות בהתאם לאופי השימוש והרכיבה מתאפשרת בלחיצת כפתור ב- Power Tuner של GYTR.


נו, אז איך האופנוע?
קופץ על הכלי (בדגש על קופץ) ומיד מרגיש שמדובר באופנוע גבוה. רוכבי אנדורו מתחילים וודאי יירתעו מעט מהגובה בהתחלה, אך אין ספק כי צריך קצת זמן להתרגל ואח"כ הכל מסתדר (אל תוותרו לעולם בגלל הגובה!). ה- WR מרגיש חזק מאד, יותר חזק מאופנועי 250 עליהם רכבתי לאחרונה. הילוכים 2-3 משגרים אתכם קדימה – יש פה הרבה כח זמין. האופנוע חד ופונה מעולה, והמסלול אותו הכינו במטרו ע"מ שנוכל לטעום את האופנוע היה מצויין עם שילוב טכני, סלעים, ומעט מעט פתיחות גז – אבל לא מספיק. במבחן הדרכים המקיף נבדוק איך מתנהג האופנוע ברכיבה מהירה יותר. 

מטרו מוטור מציעים את ה- WRF בגרסת סטוק, וגם בגרסה מוכנה להארד אנדורו – עם אגזוז אקרופוביץ', מיגוני דיסק, גחון, וידיים של אצ'רביס. שתי הגרסאות הגיעו לכבד אותנו בנוכחותן בהשקה, וגרסת האקרופוביץ' מעבר לזה שנשמעת יותר טוב, הרגישה גם בריאה יותר מגרסת האגזוז הרגיל. רוכשים פוטנציאלים- קחו לתשומת לבכם!

אמנם רכיבת ההשקה הייתה די קצרה ובאותו תא שטח, ונרצה כאמור לחכות למבחן דרכים מקיף עם רוכבים נוספים שיתנו את חוות דעתם כדי לצאת בהכרזות, אך זה בהחלט מרגיש שהימאהה WR250F יכול להיות טוען לכתר רציני ביותר בקטגוריית האנדורו מרובע 250 סמ"ק, בוודאי עם תג מחיר נוח העומד על 59,985 ש"ח. 

גלריה

5 תגובות ל השקה מקומית- ימאהה WR250F

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל