fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
HJC

לפני כולם: ימאהה טי מקס 2017 החדש – השקה עולמית עכשיו בדרום אפריקה

לפני כולם: ימאהה טי מקס 2017 החדש – השקה עולמית עכשיו בדרום אפריקה

גיא בן ברק

צילום: יצרן


ימאהה טי מקס בדגם 2017 מושק בהשקה עולמית החל מסוף השבוע האחרון בקייפטאון דרום אפריקה, אין לנו מושג אם ואיזה עיתונאים ישראלים נשלחו לשם, אם בכלל, בכול מקרה אנחנו לא ביניהם, אבל מאחר ואנחנו מבינים מילה או שתיים באנגלית, איטלקית, צרפתית, כול מה שצריך זה לקרוא מה העיתונאים הזרים שהוזמנו לשם כותבים ולתת לכם הקוראים שלנו רשמים ראשונים בעברית צחה.

אז ממה שעולה מדיווחי ראשוני העיתונאים מאירופה בהשקת הימאהה טי מקס 2017 החדש: הטי מקס התבגר, כלי שלם יותר, מסוגל לבצע מגוון רחב יותר של משימות. המטרה בדגם החדש של ימאהה טי מקס, מכלי הרכב הדו גלגליים המצליחים בהיסטוריה, הייתה לשמר את יתרונו הספורטיבי של הטי מקס – אולם בו זמנית לעשות אותו למפואר ונוח עוד יותר, וגם נשלט יותר לטובת רוכבים פחות מנוסים, וזה נכון במיוחד לדגם ה-DX המפואר עם ידיות כידון מחוממות, מושב מחומם – ואפילו אפשר לשלוט על עצמת החימום…. 

בנוסף שיפורים מהותיים בהתנהגות הכביש בזכות גילוח של 9 קילו מהמשקל, שינויי חלוקת משקל כאשר שילדה חדשה עם יותר משקל העובר לחלק הקדמי לטובת יציבות משופרת במהירות גבוהה, שינויים בגיאומטריית ההיגוי גם לשילוב טוב יותר של יציבות עם זריזות, הטי מקס מקבל מיתלים חדשים כולל זרוע אחורית חדשה לחלוטין,  לוח שעונים חדש, קרוז קונטרול, התנעה ללא מפתח ומושב נוח יותר, מבחינה בטיחותית שיפור בדמות מערכת ABS ותוספת מבורכת לשנת 2017 בדמות טרקשן קונטרול (ניתן לניתוק לחובבי החלקות הזנב). אולם לאלה יש מחיר, הטי מקס החדש שובר שיאי מחירים באירופה לקטנוע. 

שורה תחתונה נכון לעכשיו ועד שהטי מקס יגיע לארץ ונוכל לבחון אותו בעצמנו: הימאהה טי מקס 530 החדש ל-2017 הוא עדיין ספורטיבי ביותר – אבל כעת מתורבת יותר, ומסוגל לנסיעות תיור ארוכות טווח הרבה יותר טוב מהדגמים הקודמים. 

גלריה

18 תגובות ל לפני כולם: ימאהה טי מקס 2017 החדש – השקה עולמית עכשיו בדרום אפריקה

  1. את הטימקס אף אחד לא ישבור גם אם יעלה עוד 10 יותר ממה שבטח יקחו.
    אולי גם לקימקו יש מקום אבל לשבור את הטימקס?

  2. הקטנוע צריך להיות זהה בצורה פשוט רק במידות מעט קטנות יותר.
    כגרפיקאית אומר שפשוט הייתי מייצרת אותו בכ-80% ממה שהוא מוצג היום.
    ותראו עוד הרבה בנות/נשים על דו גלגלי
    תחשבו על זה.

  3. TMAX מעט קטן יותר היה נותן בוסט להרבה בחורות לרכוב על דו גלגלי.

  4. סתכלו טוב מסביב, הרבה אנשים מבוגרים, אפילו שליחים עם ארגז על הTMAX, ממש לא רק למשפחות פשע. סתם מגזימים

  5. לא נכון בשום פנים ואופן.
    שטות גמורה.
    תחשוב על הבטיחות ותבין שלא.

  6. הפוך – ה-BMW הוא זה עם המנוע של קימקו 🙂 הגיוני שקימקו ישתמשו במנוע של עצמם…

  7. אים עופר אבניר ימכרו את הקימקו 550 באזור ה50 אלף הוא יגנוב לtmax 50 אחוז ולכול קטנועי ה400 סמק 70 אחוז ולכול אופנועי התקציב שעולים 50 עד 65 אלף גם 70 אחוז מהמכירות עופר אבניר תהיו חכמים ולא חזירים ותיכבשו את השוק

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל