fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר

חדש בישראל: ב.מ.וו R nineT אורבן G/S

חדש בישראל: ב.מ.וו R nineT אורבן G/S

צילום: יצרן

בשנת 1980 השיקה ב.מ.וו את ה- R80G/S אופנוע האדוונצ'ר הראשון והאבא של משפחת האופנועים המצליחה בהיסטוריה של היצרן, ייחודיותו הייתה במכלולי ההינע הפשוטים ועיצובו הפך לאייקוני. היום, 37 שנה לאחר מכן משיקה ב.מ.וו את ההומאג' המודרני לאותו אופנוע היסטורי, על בסיס ה- RnineT עם אותם מוטיבים מהעבר- מנוע בוקסר מקורר אוויר ושמן, גל הינע, עיצוב דומה מאוד ומתלה קדמי קונבנציונלי, הדגם החדש מציע אבזור בטיחות מודרני ביחד עם פשטות מכנית ועיצובית – שלדת צינורות, חישוקי שפיצים הונעלים צמיגי טיובלס. כנף קדמית גבוהה ומגן רוח קדמי.

ה- אורבן G\S החדש של ב.מ.וו נושא את מנוע הבוקסר המוכר מסדרת ה- RnineT – שני צילינדרים בתצורת בוקסר, מקורר אוויר ושמן, בנפח 1,170 סמ"ק. המפיק 110 כ"ס ב-7,750 סל"ד, ומומנט מרבי של 11.8 קג"מ ב-6,000 סל"ד. הודות למיפוי המנוע החדש ומערכת הדלק הכוללת מסנן פחם פעיל, הוא עומד בדרישות של תקנות זיהום האוויר אירו4

עקב סגנון הדו"ש הפשוט הפעם בחרו ב.מ.וו במתלה קדמי טלסקופי רגיל מעוטר גרמושקות עם מהלך של 125 מ"מ. המתלה האחורי מורכב מזרוע אחורית חד-צדדית מסוג Paralever, כמו בדגמי הבוקסר האחרים. עם מהלך של 140 מ"מ. כולל אפשרות לכיוון עומס קפיץ ושיכוך החזרה.

חישוק קדמי בקוטר 19 אינץ' עם צמיגי שטח במידה 120/70-19 מלפנים ו-170/60-17 מאחור, החישוקים הם חישוקי שפיצים מוצלבים אשר מתאימים לצמיגי טיובלס

מערכת הבלמים – שמגיעה עם ABS כציוד סטנדרטי – מצוידת בקליפרים בעלי 4 בוכנות, צינורות בלמים עטופים בפלדה, וצמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ מלפנים. מאחור, דיסק יחיד בקוטר 265 מ"מ וקליפר צף בעל 2 בוכנות.

דגש מיוחד ניתן לבטיחות ולכן מצויד ה URBAN S\G כציוד תקני גם במערכת נגד החלקה ASC.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל