fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
MV קוביה
סטפן
אודי דגן 140 על 70

מבחן ארוך טווח: TGB X-Motion 250 (ג')

מבחן ארוך טווח: TGB X-Motion 250 (ג')

צילום: אריק רוזנבלום

ערך: גיא בן-ברק   רכבו: גיא סחריה, עמית משיח וניסים ברדה

בתקופה שעברה מאז הדיווח האחרון הדיווח האחרון כאן אודות ה- איקס-מושן 250 מתוצרת TGB ביבוא ד.ל.ב מוטוספורט המצוי ברשותנו למבחן ארוך טווח, הספיק הקטנוע לגמוא למעלה מ- 2000 קילומטר נוספים, תחת רוכבים נוספים ובכבישים מגוונים, ובנוסף סיים את ההרצה ועבר טיפול. לשמחתנו לא נתקלנו עד עתה בתקלות כלשהן. נציין שיבואנית ד.ל.ב מוטוספורט הוזילה את מחירי משפחת ה- X-MOTION, והקטנוע הנבחן כאן הוזל ב- 3,400 ש"ח ומחירו כעת 22,500 ש"ח.

באשר להרצה, בהתאם להוראות יצרן לקחנו את האיקס מושן לאחר 500 קילומטר לטיפול ראשון במוסך מורשה משרד תחבורה ומורשה יבואן, במקרה זה מוסך "פודיום" הממוקם בחולון. חשוב לבחור במוסך מורשה ומפוקח, הרמה המקצועית והאמינות ברוב המקרים גבוהות יותר בהשוואה למוסכים שאינם מורשים – והאחריות מטעם היצרן והיבואן מותנית בטיפולים במוסך מורשה. חשוב להדגיש כי בדומה למוסך מורשה גם הרצה ראויה חשובה לאיכות ואורך חיי הקטנוע ואף משליכה על האחריות.


טיפול אחרי הרצה
הטיפול כולל החלפת שמנים, ניקוי מסננים, חיזוק ברגים ובקרת איכות כללית של הכלי עם דגש על מכלולי הבטיחות, בלמים, צמיגים ותקינות תאורה. בנוסף ולפי בקשתנו נדרשו חיזוק מראות שהתרופפו, איזון צמיגים שפתר בעיית ויברציות קלות מהגלגלים, ופיתרון השהייה קלה בעת לחיצה על כפתור ההתנעה – שום דבר רציני. עלות טיפול אחרי הרצה: 388 שקל כולל מע"מ. לדעתנו החלפת שמן ראשונה אחרי 500 ק"מ ולא 1,000 כפי שמורים יצרנים אחרים – הינה מבורכת, ויש אפילו מהדרין המחליפים כבר אחרי 150 ק"מ ראשונים. רולים ורצועה יוחלפו אחרי 12,000 ק"מ מכובדים, מאידך בדיקת כיוון שסתומים מתבקשת כל 6,000 ק"מ ויש גם טיפול קטן כל 3,000 ק"מ. לשמחתנו, מחירי הטיפולים (טבלה מצורפת) של האיקס מושן סבירים וזולים מהמתחרים.
ביצועים אחרי הרצה
משוחררים ממגבלות ההרצה ניתן לפתוח מצערת עד הסוף בכבישים מחוץ לעיר, תאוצות הביניים טובות במגוון מהירויות ואפשר לפתוח מצערת חזק גם ב-40 קמ"ש ולקבל דחף נטול גמגומים. המנוע מרגיש הכי טוב באזור 90 קמ"ש, מעבר לזה חשים ברעידות קלות, המהירות המרבית (בכפוף לממדי הרוכב כמובן) באזור 120 קמ"ש, כאן היציבות טובה כמו-גם הגנת הרוח. 

התנהגות הכביש הזריזה וחובבת ההשכבות עשתה רושם טוב עוד בעיר ובמהירויות גבוהות זה נמשך, הקטנוע גבוה על המתלים, הישיבה גבוה על הקטנוע ולא בתוכו מתבטאת ברגישות לפקודות ההיגוי, האיקס מושן אוהב לפנות. ההיגוי רגיש אך לא עצבני, פידבק טוב ללא "ערפל" ותחושות הנדנוד מהחלק הקדמי בהן נתקלים לעיתים בקטנועים. 

באשר לצריכת הדלק, הנתון האופטימי של 26 קילומטר לליטר מתעדכן ברכיבה נמרצת יותר ל-22 קילומטר לליטר, כמו כן נוטה מד הדלק לצנוח באחת מחיווי של חצי מלא (שלושה קווים) – לאפס.

תעודת זהות

X-MOTION 250 EFI
אחריות: 24 חודשים ללא הגבלת קילומטר
מחיר: 22,500 ₪

לפי מחירון 01/15 
דרגת רישיון: A1
המחיר ללא אגרת רישוי והוצאות רישוי וכולל מע"מ

נתונים טכניים

מנוע: 4 פעימות, קירור מים, הזנת דלק, הזרקת דלק
נפח:  249.4 (סמ"ק) 
בלמים: קדמי: דיסק – אחורי דיסק
גלגלים: קדמי 120/70-14
אחורי: 140/60-13
בולמים: אחורי- 2 בולמים

מדידות

אורך כללי (מ"מ): 2,155
משקל עצמי (ק"ג): 194
גובה מושב (מ"מ): 790
נפח מיכל דלק: 11 ליטר
קיבולת אחסון: 45 ליטר
(מקום ל-2 קסדות מלאות)
עלות טיפולים (המחירים כוללים מע"מ):
• טיפול 500 (הרצה): 388 שקלים
• טיפול 3,000: 223 שקלים
• טיפול 6,000: 496 שקלים
• טיפול 9,000: 441 שקלים

גלריה

16 תגובות ל מבחן ארוך טווח: TGB X-Motion 250 (ג')

  1. למתחרים בנפח כמו הפיאגו שיש להם ותק עם נסיון כבד בכבישי הארץ.

  2. לדעתי אתם טועים.
    המחיר עדיין גבוה יחסית למה שצריך היה להיות מתומחר.
    אני לא חושב שהוא טוב ואו בכלל בשוק על מנת לבקש מחיר כמו הסאניאנג ואו קימקו.
    שיסע בכבישים שנראה ממנו יותר ויוכיח את עצמו ואז שידברו על מחיר.
    גם אלבר נכנסו עם הקטנועים שלהם (שהם ממש גרועים ומתפרקים וכל היום תקלות) במחיר ובתנאים מעולים.
    מה יהייה אם הקטנוע הזה יהיה אותו הדבר כמו דיאלים?

  3. אתה עוצר ברמזור ושואל כל אחד שרוכב על דיאלים יגיד לך שהכלי מתפרק וכל הזמן יש תקלות.

  4. כחו בחשבון שב: 12000
    אתם משלמים 2944 ש"ח על טיפולים
    כשבפיאגו ובסן יאנג זה חצי

  5. אם תבדוק טוב תראה כי אתה טועה ובגדול.
    מחירי הטיפולי של ה-TGB זולים יותר.
    חוץ מזה שהאנשים בדלב הרבה יותר נחמדים ומקצועיים וזאת מהכרות אישית עם זיו, אבי ונאמן.
    לפעמים קונים גם משפחה ולא רק ברזלים.

  6. רוכב כמעט שנתיים על דיאלים 250 . ללא אף תקלה ,רעידות, התפרקויות או כל בעיה אחרת 30,0000 קמ. צאו קצת מהקיבעון של סאן יאנג . תנו צאנס ליבואנים אחרים ככה יוצרים תחרות .

  7. לא מתפרק ולא עושה בעיות הכול סיפורים היבואן נותן שירות טוב לאחרונה עשה לי 20 אחוז הנחה על איפול 12 בטרדאין אצל היבואן מקבלים מחירון וזה מה שחשוב

  8. בתור אחד שמחזיק דיאלים s3 250 כבר שנתיים לא נתקלתי אפילו פעם אחת בבעיה כלשהי ואני לא אחד שמתחשב בקטנוע חוץ מטיפולים בזמן אני על 160 כל הדרך ובכל כביש. בכל מקרה אני הייתי ממליץ לדוגרי לעשות מבחן ארוך טווח גם על דיאלים רק ככה השוק של הקטנועים הלא מוכרים יתפתח ואני מאמין שכל החברות הגדולות יוזילו מחירים.

  9. ידידי "ישראל" (נגיד שזה שימך).
    תשמע ממשהו שלא מכיר אותך אבל דואג לשלומך. אתה חייב להפסיק עם הסמים הקשים שאתה לוקח.
    דיאלים קטנוע טוב.?
    היה טוב ואפילו מעולה בחודש הראשון. נקודה.
    אתה באמת מתכוון לזה?
    האם אתה חושב שהוא טוב כמו שאתה חושב שתמכור אותו במחיריון נכון?
    אז תן לחדש לך . היה לי.
    לא היה לי סוף לבעיות ותרוצים על קילקולים וסיפורים ומה לא.
    בסוף שמכרתי אותו והחלפתי אותו על סאניאנג קיבלנו עבורו 20 אחוז מערכו.
    כן אל תתבלבל. לא עשרים אחוז מתחת למחירון. אלא רק עשרים אחוז מהמחירון.
    אז אתה עובד באלבר. אז כתבת יפה. שזה קטנוע מעולה.
    אבל אם אתה באמת רוכב על דיאלים. אז אם אתה רוצה לקנות לך קלנועית כשתגיע לגיל פנסיה אז תתחיל לנסות למכור אותו כבר מהיום.
    הייתי חייב לענות לך בגלל כל המרורים שאכלתי מהקטנוע הזבל הזה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל