מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
קפה מסאלה

ערך: גב"ב כתב ובחן: אביעד רייס צילום סטילס: דור קדמי
צילום וידאו: יואב זוהר וקובי שרביט
רויאל- אנפילד GT קונטיננטל – סרטון המבחן:
שורה תחתונה: ה-GT החדש של רויאל אנפילד מצליח לשמור על הנשמה והוינטאג' ובמקביל להביא קפה רייסר מודרני במראהו, ביצועיו ותפעולו.
עברו להן השנים, העולם מתפתח ומתקדם. בימים אלו אנחנו מתוודעים לעוד ניסיון של רויאל לפזול לכיוונים אחרים, עם האנפילד הימליאן – אופנוע אדוונצ'ר הבנוי על בסיסו של חתן השמחה של מבחן זה, הרויאל אנפילד GT. אכן כן, עידן חדש באנפילד עם ליין הקונטיננטל GT, הזרקת דלק ובולמי זעזועים של ממש, עיצוב ה-GT הוא ללא ספק "קפה- רייסר", אנפילד מחזירה לחיים את הקפה רייסר שלה משנת 1965 (שהיה בנפח 250 סמ"ק), ומצפה למשוך קהלים חדשים וצעירים.
המפרט הטכני של ה-GT כאמור מסמל את העידן המודרני של אנפילד, המנוע עדיין סינגל מקורר אוויר בנפח 535 סמ"ק, אי אפשר בלי צלעות הקירור המיתולוגיות, גם ההספק דלוח ועומד על 29 כ"ס, אבל במקום הקרבוראטור האגדי של הבוליט המתפקד גם מתחת למים מותקנת הזרקת דלק, ההתנעה חשמלית (יש קיק), 5 הילוכים, משקל של 184 קילו, ואפילו בולמים צהובים ע'לא אוהלינס (…), וקליפרים של ברמבו. הצירוף הזה של רוחניות ויעילות עולה בישראל 42,900 שקל בלבד ונהנית מיבואן סדיר ומוכר, ג.ב.ר, המהווה בזכות איתן גם מרכז רוחני ומקצועי לרוכבי אנפילד בארץ ולרוכבים בכלל.
את ה-GT קיבלנו בשבת בה ביקשו ממני חבריי הצלמים יואב, קובי ודור, להתארח בסרט בנושא של "מהי אופנועות", סרט אותו הם יוצרים לטובת עבודת גמר אותה הם צריכים להגיש כחלק מלימודיהם. (הסרט מצורף בסוף הכתבה להנאתכם). כאשר סיכמנו עם היבואן וקיבלנו את הסכמתו להשתמש באופנוע לטובת הצילומים לא הבנתי עדיין כמה אני מקבל כלי שהוא-הוא הממחיש בצורה הכי טובה רגשות אופנוענים מהם.
ה-GT מתעורר בקול פמפום ומזמין ביותר לצאת לסיבוב בעיר. תוכלו לקבלו בצורת ONE- SEAT או עם אופציה להרכבה. אנחנו ממליצים על הגרסה המאפשרת להרכיב, כי בטוח שתרצו לקחת אתכם את בחירת לבכם לסיבוב, אך גם אם עוד לא מצאתם, עם הרויאל הזה לא תחזרו הביתה לבד. הרישוי הוא A1 (עד 47 כוח סוס אם יגיעו לזה באנפילד יום אחד), והמחיר כאמור הוא 42,900 ₪ בלבד. בשילוב עם האמינות שהפכה להיות שם נרדף לרויאל אנפילד, נראה שמדובר בעסקה משתלמת ביותר למי שמחפש את הז'אנר, אבל לא רק – יש עוד מגוון סוגי רוכבים שיוכלו להפיק ממנו הנאה אין סוף.
בצבע אדום Candy או צהוב Candy, הרויאל אנפילד GT הוא ללא ספק האופנוע היפה ביותר של החברה, ואחד היפים בעולם הדו- גלגלי. היה כיף גדול לבלות במחיצתו יום שלם.
(אם פספסתם למעלה סרטון אווירת המבחן, ).
שומר נפשו יתרחק!
היה לי את הדגם, בילה יותר במוסך מאשר על הכביש. חוסר מקצועיות של המוסך במרכזי בנתניה. שחיטה במחיר כל פעם ובעיות שלא נפתרות. יש דברים שנוסעים רק בהודו………
כל הכבוד דוגרי תמשיכו להשקיע בוידאו זה משדרג מאוד
זו אופנוענות עממית אמיתית, רק היה עוזר אם תג המחיר היה נמוך יותר.
מישהו יכול להסביר לי את המשפט הזה ? להתנהלות איטית ואופנוענות פלספנית. או שהכותב בעצמו סתם פלצן שרוצה להיראות מבריק משהו… ובדרך להעליב ציבור שלם של רוכבים ואת היבואן שנתן לו לעשות מבחן על האופנוע בכלל… סרטון מגניב… אין ספק.
אחלה כתבה והסרטון פשוט נפלא !!
כל הכבוד !!
אחד הנושאים החשובים לקידום אופנוענות עממית, היא להוריד את מס הייבוא לנפחים 125 סמ"ק, לייצר מדרגת ביטוח אטרקטיבית ל 125 סמ"ק(ה- 50 סמ"ק החדש). וכמובן לפתוח את שוק המכרזים התפורים הנשלט על ידי הקרטל שמכתיב אופנוענות יקרה לכלל היבואנים, קטנים וקטנים יותר. אחרון, לחזור ולייבא קאבים.
מובילי הסצנה בישראל מורכבים ממתגרזנים שמתאבדים בסדום ערד, ומרוכבי שטח שדווקא להם מגיע קרדיט כי פעם אחרי פעם הם מביאים מדליות מתחרויות שוות בחו"ל. המתגרזנים הם אינפנטילים שחלקם מתעסק גם בהימורים על מרוצי אופנועים לא חוקיים, רוכבי השטח אינטליגנטיים שכאמור לעיל גם מביאים כבוד. אין בישראל נציגות לאופנוענות "רגילה". לשיטת הקרטל אם אתה לא באחת משתי הקבוצות שתישרף, התוצאה: בימים אלו עוצמת הלהבות התחילה לדגדג לגדי אבירם את הטוסיק ועשויה להוביל גם לכביות, אולי זה יגרום למר' קרטל לחשוב אחרת, להבין שיש כאן גם אופנוענות "רגילה" וגם לה מגיע לקבל יחס ראוי ותקציבים, בפרט כשהיא הרוב.
אין סיבה שאופנוע כזה בעל הספק של קטנוע 250-300 סמ״ק יעלה 43K
בתוספת של עשיריה מקבלים הונדה CB500 ואין מה להשוות.
צולם ליד צומת עציונה