fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן

אופנועי Benda

מותג Benda:

חברת האם של בנדה, Hangzhou Saturn Power Technology, הוקמה בשנת 2016 וממוקמת באזור הפיתוח הכלכלי והטכנולוגי של צ'יאנג'יאנג, בעיר האנגג'ואו, סין. נכון לאוקטובר 2023, החברה מעסיקה 466 עובדים, כאשר כ־40% מועסקים במחלקת ההנדסה. מהנדסים אלה הובילו את הפיתוח של פלטפורמות המנוע של בנדה, החל מ־125 סמ"ק ועד 2,000 סמ"ק, המניעות אופנועים ייחודיים, טרקטורונים וסייד-ביי-סייד.

בשנת 2020, בנדה הציגה את אופנוע הראשון שלה, הצ'ינצ'ילה 300. הדומה לגרסה מוקטנת של הארלי-דוידסון ספורטסטר, הצ'ינצ'ילה 300 מצויד במנוע V-טווין בנפח 298 סמ"ק המפיק 30 כ"ס. לאחר מכן, בשנת 2021, הוצג גם ה־Rock 300, החולק את אותו מנוע וסגנון קרוזר אמריקאי אך מעט יותר גדול.

בנדה צ'ינצ'ילה 300

עם זאת, באותה שנה הפתיעה בנדה עם חשיפת ה־LFC 700, אופנוע בעל אופי חדשני. הפנס הקדמי שלו משמש ככניסת אוויר ב־Ram-Air, ומזין מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 676 סמ"ק המפיק 78 כ"ס, שפותח באמצעות הנדסה לאחור של מנוע ה־CB650R של הונדה והגדלת המהלך.

הייחודיות של ה־LFC 700 משתרעת מעבר לחרטום הייחודי, עם בסיס גלגלים ארוך של 1,720 מ"מ וצמיג אחורי דרמטי ברוחב 310 מ"מ, המייצרים מראה שרירי. באופן דומה, ה־LFS 700, שנחשף באותה שנה, מאמץ את אותו מנוע אך בעל מרכב רודסטר בעל עיצוב עתידני, המאופיין באלמנטים העיצוביים הייחודיים שלו.

גם ה־LFS 700 וגם ה־LFC 700 מתהדרים ברכיבים איכותיים של מותגים נחשבים כמו בלמים של Brembo, מתלים של KYB ו־ABS מבית Bosch, מה שמדגיש את הרצון של בנדה לייצור מוצר איכותי.

בנדה LFC 700

יתרה מכך, בנדה הציגה את יכולתה ההנדסית בהכרזה על שתי יחידות הנעה בתוצרת V4 בשנת 2021. ה-BD453, מנוע V4 ב־70° בנפח 496 סמ"ק, ומקבילו הגדול יותר, ה-BD476, מנוע V4 בנפח 1198 סמ"ק, בסימנו קפיצת מדרגה הנדסים משמעותית, שמציעים נתונים וביצועים מרשימים.

בעוד שמנועי ה־V4 של בנדה לא מתחרים באלו של מותגים מבוססים כמו דוקאטי במונחים של הספק, הם מסמלים צעד משמעותי של חדשנות בתעשיית האופנועים הסינית. הצגתו של ה־Darkflag 500, שעושה שימוש במנוע ה־V4 של בנדה, מחזקת את מעמדה של החברה כחלוצה טכנולוגית.

בנדה Darkflag 500

בנדה ממשיכה לדחוף את גבולות החדשנות עם פיתוח מנוע 300 סמ"ק בעל מגדש-על, היוצר ציפיה לראות את עיתידו של המותג.

אופנועי Benda מיובאים לישראל ע"י קבוצת בן-עזר, עם סניפים בשוקן 22, תל אביב ובשכטרמן 25, נתניה. מספר הטלפון 09-8866300.

 

דגמים:

בנדה LFC 700

ה־LFC 700 החל את חייו בשנת 2020 בתור דגם הקונספט LF-01, והגיע לייצור סדרתי ללא הרבה שינויים לאחר שנתיים. ה־LFC 700 בעל עיצוב של קרוזר מודרני וספורטיבי, מצוייד במנוע 4 צילינדרים בשורה בנפח 676 סמ"ק, המייצר הספק של 78 כ"ס ב־10,050 סל"ד, מומנט של 6.1 קג"מ ב־8,000 סל"ד ומהירות סופית של 160 קמ"ש. המנוע, שמשודך למערכת יניקת אוויר Ram-air בחזית האופנוע, מותקן בשלדת עריסה כפולה מאלומיניום עם זרוע אחורית ארוכה מאלומיניום ובולם יחיד מאחור, כשמקדימה מותקן מזלג KYB הפוך עם אפשרויות כיוונון.

מערכת הבלימה של ברמבו בעלת שני דיסקים בקוטר 320 מ"מ מקדימה ודיסק בקוטר 260 מ"מ מאחור עם מערכת ABS של ניסין. מידות הגלגלים הן ללא ספק הנתון המטורף ביותר של הבנדה, עם גלגל קדמי בקוטר 19 אינץ' הנועל צמיג 130/70-19 ואחורי בקוטר 18 אינץ' עם לא פחות מצמיג 310/35-18 רחב במיוחד.

המושב בגובה 695 מ"מ, משקלו הרטוב עומד על 235 ק"ג כולל 20 ליטר דלק במיכל. ה־LFC700 הוא אופנוע ארוך, אפילו ארוך יותר מהרוקט 3 של טריומף עם בסיס הגלגלים באורך 1,720 מ"מ, אורכו הכללי 2,440 מ"מ, רוחבו 880 מ"מ וגובהו 1,100 מ"מ.  ה־LFC 700 מצויד בלוח מחוונים עם צג TFT בעל קישוריות בלוטוס ותאורת LED מלאה. מחירו של ה־LFC 700 עומד על 64,900 ₪, בתקופת ההשקה (אפריל 2024) מחירו יעמוד על 59,900 ₪.

 

 

 

 

תגובות

תגובות

תגובות

תגובות

תגובות

תגובות

תגובות

תגובות

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל