fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC

הוסקוורנה E-go: אקסטרים חשמלי

הוסקוורנה E-go: אקסטרים חשמלי

אופיר דואק

צילום: יצרן

בדומה לבעלת הבית ב.מ.וו שמציגה את הקונספט E בפרנקפורט גם להוסקוורנה יש קונספט חשמלי בתערוכה.  הקונספט של הוסקוורנה נקרא E-go והוא מעין סופרמוטו קרבי המתאפיין בעיצוב מינימליסטי. על הסוללה המאסיבית והמגושמת שבמרכז האופנוע מנסים לחפות שני משטחי צד הנמתחים מבסיס הזרוע האחורית וגולשים עד למעבר לקו ציר ההיגוי כך שבמבט מהצד נראים כמו כנף המחכה על הגלגל הקדמי. ב-E-go מנסים לשדר בהוסקוורנה תחושה של אקסטרים ואקשן. בהתאם לכך פרקטיות לא תמצאו בקונספט של הוסקוורנה שמיועד רק לרוכב בודד ונראה יותר כמו אופניים עם סוללה גדולה במרכזם. הגישה המינימליסטית מגובה גם במשקל נמוך של 80 ק"ג הודות לשימוש נרחב באלומיניום, בין היתר בתושבת הסוללה ובזרוע האחורית החד צידית העשויה כולה אלומיניום.
 
הפריט המעניין ב-E-go הוא המזלג הקדמי שהינו חד צידי כאשר שני צינורות המזלג בקוטר 35 מ"מ ממוקמים זה לצד זה. היתרון הגדול של סידור זה הוא אפשרות לשליפה מהירה של הגלגל במקרה של תקר.

כזכור, הוסקוורנה הצהירה על כך שתציג 5 דגמי כביש ייעודיים בשנים הקרובות כאשר הסנונית הראשונה הייתה הנודה  שהוצג לא מכבר. לא ידוע האם E-go סדרתי או אופנוע תואם עם מנוע קונבנציונלי כלול בתוכניות הכביש של הוסקוורנה אבל אם כן, מדובר בכלי שיכול ליצור עניין רב בקרב חובבי הסופרמוטו ואקסטרים.

גלריה

2 תגובות ל הוסקוורנה E-go: אקסטרים חשמלי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל