fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

בימוטה סוגרת שעריה!

בימוטה סוגרת שעריה!

ראסטי ג'יימס

צילום: יח"צ

כתב פעם טל שביט זצ"ל "אלוהים רוכב על בימוטה" וזאת כדי להמחיש עד כמה דיוק, איכות, גאונות ויופי.

הצליח מאסימו טמבוריני להכניס ביצירות המוטוריות שלו – מנועים תמיד באו מאופנועים אחרים – המצליחים ביותר של אותה שנה, בד"כ.

השלדה, הפיירינג והמכלולים, כרסום ידני ומידות אישיות של כף היד של הרוכש העתידי – כן, עד כדי כך למי ששכח.

Bimota 500 V Due היו ימים

בקיצור, שותף פנה נגדו, אילץ אותו לעזוב וניסה להפוך את בימוטה ליצרן המוני (עם נסיונות לדגמי אדוונצ'ר וכיוב') אך בהשקעה העצומה שנדרשת לכל אופנוע כזה.

תזכורת: מעולם לא היה שת"פ אמיתי בין בימוטה לבין חב' האופנועים יצרניות המנועים ולכן קנתה בימוטה אופנועים שלמים חדשים, פירקה ובנתה מחדש, מה שהצריך בתורו פתרונות לכל החלקים העודפים.

כבר ראינו את בימוטה בעבר עומדת בפני תהום כלכלית יותר מפעם אחת אבל הפעם זה מרגיש סופי,
מי יתן ואיזה אוליגרך עם זיקה לאיכות ימצא את דרכו לרכישת הזכויות.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל