fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן

ימאהה: אחרי טי ואיקס מגיע N max

ימאהה: אחרי טי ואיקס מגיע N max

גיא בן ברק

משפחת קטנועי "מקס" של ימאהה מתרחבת, אחרי טי מקס הבכור המגודל ואיקס מקס הקטנים יותר, מוצג חלוץ משפחת ה"אן מקס", קטנוע 155 סמ"ק, הנפח מן הסתם בהתאם לחוקים של אינדונזיה שם הוא מיוצר ורק שם גם ימכר בינתיים. עיצוב הקטנוע ונתוניו לא יפילו אף רוכב מערבי מהמושב , אולם באינדונזיה ובאסיה שם ימכר זו עליית מדרגה בגודל ובפאר, וזה גם הקטנוע הראשון שם עם ABS. המספרים מדברים על 15 כוח סוס ו-1.4 קג"מ מהמנוע החד צילינדרי המוזרק ומקורר מים, גלגלי "13, מוכר וחביב, אולם ימאהה זרקה עוד נתון שמעניין באמת – תזמון השסתומים משתנה. יש כיום מספר דגמי אופנועים העושים שימוש במנגנון זה המתאים את פעולת השסתומים למהירות סיבובי המנוע כדי לספק את התערובת המיטבית בכול מצב, האחרון בהם הוא מולטיסטרדה של דוקאטי, אולם בקטנועים הימאהה הזה הוא… הראשון. השקת הקטנוע תיערך בקרוב מאוד ואז ינתנו יותר פרטים על תזמון השסתומים המסקרן יותר מהקטנוע עצמו, התכנון הוא למכור השנה את אן מקס רק באסיה אולם ההמשך בוודאי יהיה גם במערב מאחר וימאהה רשמה פטנט על השם בארה"ב.

7 תגובות ל ימאהה: אחרי טי ואיקס מגיע N max

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל