fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC

אמנות תעשייתית במיטבה

אמנות תעשייתית במיטבה

גיא בן ברק


אופנוע או יצירת אמנות החוזרת לתקופת מנועי הקיטור הקסומים, המעשנים והרעשנים? לא ממש משנה כי היצור הזה שיצרה סדנת "אורבן" הגרמנית מעניין ולא משאיר אותך אדיש גם אם מבולבל. בתחילה הוא נראה כמו ספידוויי מוטרף ומוגזם או אופנוע למירוצי קרשים מתחילת המאה העשרים, אולם הכיוון הוא "סטים-פאנק", מדובר בזרם בעיצוב התעשייתי החוזר למאה ה-19, שנים בהן שלטו בעולם מנועי קיטור, כבשו את האוקיינוסים ואת המערב הפרוע, כדי להזכיר ימים אלה מותקן מעטה האלומיניום הדקיק שעל האופנוע המוזר הזה היוצר רושם של מיכל, תזכורת למיכלי הבעירה ששכנו בכול מנוע קיטור. הגלגלים הגדולים שייכים גם הם לסוף המאה ה-19 אז הומצאו האופניים שאכן בתחילה צוידו בגלגל קדמי ענק. המנוע נוסטלגי ללא ספק גם הוא – מנוע ג'אווה שתי פעימות שני צילינדרים 350 סמ"ק מודל 1964, מי שלמד רכיבה בישראל עד שנות השמונים בטוח נתקל במנוע כזה אם כי בגרסת הצילינדר הבודד.

האופנוע הזה של סדנת אורבן הוצג באירוע מירוצי דראג בגרמניה בתחילת ספטמבר ומשך תשומת לב אדירה, אם אנשי סדנת אורבן התכוונו שהוא יראה ישן הרי שהצליחו בענק, הדבר הזה נראה בן מאה שנה פלוס, נראה כמו מכונה מאלה שאתה מקווה למצוא במשק חקלאי נטוש, ובמציאות האופנועים המעוצבים והאישיים העשירה מאוד של ימינו ממש לא פשוט ליצור אופנוע סדנה שאכן עושה הבדל ושונה משמעותית מכול דבר שכבר ראינו, מי שראו אותו מדווחים גם על איכות הרכבה בלתי מתפשרת, ראוי להערכה, במיוחד כשהדבר הזה גם נוסע.

באנר פרסומי:

עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל