fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן

אמ.וי. אגוסטה מציגה: ברוטאלה 800 בגרסת RR

אמ.וי. אגוסטה מציגה: ברוטאלה 800 בגרסת RR

מערכת דוגרי

צילום: יצרן


אמ.וי. הציגה ברוטאלה 800 חדש לשנת הדגם 2016, עם מנוע מופחת הספק, עליה במשקל והארכת בסיס גלגלים. על פניו זה נשמע רע, אך השינויים הללו יצרו אופנוע מאוזן ונעים לצד הפראות שמאפיינת את הדגם, מכאן מגיע שמו – ברוטאלי. 

למרות שמדובר באחד האופנועים המעניינים והטובים של התקופה האחרונה, ב- אמ.וי. הבינו שזה לא מספיק- והגיבו בהתאם:  החברה חשפה בתערוכת מילאנו את גרסת ה- RR הקיצונית,  עם 140 כ"ס (לעומת 116 בדגם הרגיל) שהושגו הודות לשינויים במנוע, ביניהם: קאמשאפטים, מובילי שסתומים וגל איזון חדשים. האופנוע מקבל ג'אנטים חדשים, משכך היגוי וצביעה אדומה-לבנה, ובצד האלקטרוני מצערת רכב-על-חוט חדשה, קוויקשפיט להעלאת והורדת הילוכים, מערכת ניהול מנוע חדשה וסליפר קלאץ' עם משאבה הידראולית. לוח המכוונים גם הוא שודרג ומכיל יותר מידע, בין היתר גם נתונים דיאגנוסטיים.

המשקל של הברוטאלה RR כעת עומד על 175 ק"ג, יותר מהדגם היוצא- אך עדיין קל יותר מרוב המתחרים בקטגוריה. מערכת פליטה חדשה מסייעת בעמידה בתקני יורו4 המחמירים אך שומרת על עיצוב כמעט זהה לקודמת. האופנוע ישווק בארץ לצד הדגם הרגיל שעולה כיום 119,900 ₪. לגרסת ה- RR עוד לא נקבע מחיר.

גלריה

תגובה אחת ל אמ.וי. אגוסטה מציגה: ברוטאלה 800 בגרסת RR

  1. לעומת קודמו שהגיע ל 7.4 באזורי אמצע ה7000 …אישית מעדיף את המכה מוקדם יותר גם אם קצת יותר חלשה (לא מזלזל ב0.3 קגמ) כאילו בנסיעת עיר האופנוע פשוט יבכה ויתחנן קח אותי לאיילון:-)

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל