fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט – ראלי300
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2 – פניגלה v2
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
קריסטלינו קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
v12 באנר צידי
עופר אבניר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
קוב 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פוני pny באנר קוביה צידי
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר r-125
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
שרקו

חדש בישראל: הונדה פורצה 350

חדש בישראל: הונדה פורצה 350

אסף לביא

צילום: יצרן

יבואנית אופנועי הונדה לישראל, מאיר חברה לרכב, החלה בשיווק הפורצה 350 החדש, מחליפו של דגם ה-300 סמ"ק שבנוסף לנפח המנוע המוגדל גם זוכה למתיחת פנים ואבזור משודרג. מחירו על הכביש 38,223 ₪.

הפורצה 350 נחשף לראשונה ביולי 2020 כדגם חדש לשוק האסייתי, כ-3 חודשים לאחר מכן, עם חשיפת הפורצה 750, הונדה הציגה גם את הדגם האירופאי עם שינויים קלים. הפורצה 350 בעל מנוע צילינדר יחיד שמוגדל מ-279 ל-330 סמ"ק, בכך הספקו עולה בכ-16% ל-29 כ"ס ב-7,500 סל"ד ומומנט של 3.2 קג"מ ב-5,250 סל"ד – גם המהירות הסופית צומחת ב-8 קמ"ש ל-137 קמ"ש. המנוע החדש עומד בתקן אירו5 הודות לשינויים מכניים רבים שיושמו בתוכו ושינויים במערכת היניקה והפליטה, פליטת המזהמים ירדה בכ-40% ותצרוכת הדלק עומדת על 30 קמ"ל (WMTC), שיחד עם מיכל דלק בנפח 11.7 ליטרים מספק טווח של מעל ל-300 ק"מ.

ה-350 קיבל עדכונים קלים לעיצובו ואיבד 2 ק"ג ממשקלו בהשוואה לדגם היוצא. המקשף המתכוונן כעת נמוך יותר במצבו התחתון וגבוהה יותר במצבו העליון, עם מהלך של 180 מ"מ בין המצבים, כ-40 מ"מ יותר מבדגם היוצא. תא האחסון מתחת למושב זהה בגודלו ומכיל 2 קסדות מלאות, שקע USB מחליף את שקע הטעינה הקודם.

מבחינת מערכות אלקטרוניות הפורצה 350 מאובזר ב-ABS ובקרת אחיזה הניתנת לניתוק מערכת איתות מצוקה בבלימת חירום, לוח המחוונים החדש מאפשר לחבר את המכשיר הסלולרי בקישוריות בלוטוס ולשלוט בו דרך פקודות קוליות – עם חיבור של מערכת שמע לקסדה כמובן ומערכת התנעה ללא מפתח (Keyless) שמסוגלת לשלוט גם על הארגז האחורי (האופציונלי) הייעודי לדגם.

משקלו הרטוב של הפורצה 350 עומד על 184 ק"ג, בסיס הגלגלים באורך 1,510 מ"מ, המושב בגובה 780 מ"מ, הצמיגים בממידות 120/70-15 מקדימה ו-140/70-14 מאחור ומערכת הבלימה מורכבת מדיסק יחיד בקוטר 256 מ"מ מקדימה ודיסק בקוטר 240 מ"מ.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל פורצה125 – יוני25