fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קוב kove מתחת לשורת menu
מטרו – מתחת לתפריט – 2 – ימאאה
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
אלבר טריומף קוביה עליון
קוב 140 על 70
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
שרקו
אודי דגן 140 על 70

מוטו 24 מכפילה את היצע דגמי VOGE לשנת 2024

מוטו 24 מכפילה את היצע דגמי VOGE לשנת 2024

יבואנית אופנועי VOGE, מוטו 24, מרחיבה משמעותית את ליין דגמי VOGE לשנת 2024. אם עד עתה יובאו בעיקר אופנועי אדוונצ'ר ונייקד בנפחים 300-500-650, כעת מצטרפים חמישה דגמים חדשים בסגמנטים שונים:

בנפח 125 סמ״ק נחתו בישראל אופנוע וקטנוע, שניהם מתומחרים במחיר השקה של 18,900 ₪.

הקטנוע מודרני ומאובזר הנקרא SR1, כרטיס הכניסה של מותג הפרימיום VOGE לעולם הקטנועים, ה-SR1 125 הוא קטנוע מנהלים שלא מתפשר על כלום: מערכת ABS דו-ערוצית, מערכת בקרת יציבות (TCS) מצלמת דרך אינטגרלית, מסך LCD צבעוני גדול וברור, מרווח רגליים נדיב תאורת לד מלאה ועוד פיצ'רים שנלקחו מהאח הגדול – SR4

אופנוע נייקד ספורטיבי העונה לשם 125R. הוא מהווה כרטיס כניסה ספורטיבי וחצוף של מותג הפרימיום VOGE לעולם האופנועים, ה-125R לא מתפשר על כלום: המנוע הכי חזק בקטגוריית A2 עם 14.7 כ"ס עיצוב יפייפה, מנוע מקורר נוזל, 6 הילוכים, מזלג הפוך, ABS דו-ערוצי, מסך LCD צבעוני ענק, תאורת לד מלאה, כולל תאורת צד מעוצבת, ומחיר תחרותי ביותר, כאמור.

קטנוע SR1

● מנוע 124 סמ"ק, מקורר נוזל
● הספק 11.7 כ"ס
● מערכת ABS ובקרת אחיזה
● מצלמת דרך מובנית
● גלגלי 14 ו-13 אינץ'
● תא אחסון לקסדה מלאה

מפרט טכני מלא בדף הדגם | מחיר: 18,900 ₪ (על הכביש)

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

     

    אופנוע R125

    ● הספק 14.7 כ"ס
    ● מתלה קדמי הפוך
    ● מערכת ABS
    ● תאורת LED, מסך LCD
    ● עיצוב נייקד קל וזריז

    מפרט טכני מלא בדף הדגם | מחיר: 18,900 ₪ (על הכביש)

      מעוניינים ברכיבת מבחן?
      logo moto

       

      כלי חדש בנפח 300 העונה לשם 300 RALLY, עם יכולות שטח מצויינות, יכולות כביש בסיסיות, ומחיר פורץ דרך של 27,500 ₪.

      ה-300 ראלי הוא המכונה האולטימטיבית לרוכבי שטח מתחילים, שרוצים יכולת התניידות בכביש מהיר לצד יכולות טכניות גבוהות בשטח, מחיר כניסה תחרותי, משקל נמוך ולא מאיים ועיצוב בהשראת דגמי ראלי, האופנוע החדש מיועד בעיקר לרוכבים מתחילים או כאלו שלא מתחרים באופן מקצועי ורוצים תחזוקה זולה ופשוטה. ה-300 ראלי מציע את זה בדיוק.

      כרטיס הכניסה החדש לשטח מאפשר רכיבה קלה יותר בכביש עד ההגעה לתא השטח, ללא צורך בנגרר, כמו באופנועי האנדורו המקצועיים, וברכיבה בשטח עצמו האופנוע מספק יכולות משודרגות ביחס לאופנועים הכבדים והמסורבלים בקטגוריית האדוונצ'ר, שגם נמכרים במחירים גבוהים הרבה יותר. קטגוריה זו ממוצבת בין אופנועי האנדורו התחרותיים והיקרים, לבין אופנועי האדוונ'צר הגדולים והכבדים. בנוסף האופנוע מצויד ב-switchable ABS לצורך רכיבת שטח מקצועית ורכיבה בטוחה בכביש.

      אופנוע RALLY 300

      ● מנוע: סינגל מקורר נוזל בנפח 292 סמ"ק
      ● הספק: 29 כ"ס ב 8,500 סל"ד
      ● מיכל דלק: 11 ליטר
      ● משקל: 155 ק"ג רטוב
      ● גובה מושב: 915 מ"מ
      ● מרווח גחון: 310 מ"מ
      ● צמיגים: קדמי 90/90-21, אחורי 140/80-18

      מפרט טכני מלא בדף הדגם | מחיר: 27,500 ₪ (על הכביש)

        מעוניינים ברכיבת מבחן?
        logo moto

         

        בנפחי הביניים מצרפים 2 כלים חדשים: סקרמבלר 500 חדש עם פלטפורמת המנוע החדשה והמודרנית, העונה לשם 525ACX, עם עיצוב רטרו מוקפד ומכלולים מודרניים הכוללים מערכת ABS, TCS, ASC, חיבורי USB +BT, חישוקי שפיצים טיובלס, צמיגים דו-שימושיים ומשקל קל, מחירו בהשקה בקרוב 43,900 על הכביש.

        ספינת הדגל של VOGE, האדוונצ'ר DS900X החדש, חולק מנוע, שלדה ומכלולים עם אחייו לפס היצור מבית ב.מ.וו, מנוע טווין חזק עם 94 כ"ס ומומנט בשרני של 10 קג"מ, מכלולי קצה, גלגל קדמי 21 אינץ', חישוקי שפיצים טיובלס, רדאר מובנה, הכולל קרוז קונטרול אדפטיבי, חימום בידיות ובמושב, חיישני לחץ אוויר, קוויקשיפטר דו כיווני, מתלי KYB מתכווננים קדימה ואחורה, משכך היגוי, ואיכות רכיבה ויצור משובחת, מחירו בהשקה הקרובה 79,900 ₪ על הכביש.

        אופנוע AC525X

        ● מנוע: טווין מקבילי בנפח 494 סמ"ק
        ● הספק: 47.7 כ"ס ב-8,500 סל"ד
        ● מומנט: nm 45 ב-7,000 סל"ד
        ● מתלים: מקדימה מזלג הפוך של KYB בקוטר 41 מ"מ, מאחור בולם יחיד מתכוונן
        ● משקל יבש: 185 ק"ג
        ● גובה מושב: 820 מ"מ
        ● מערכת ABS, בקרת אחיזה ו-ASC
        ● חיבור בלוטוס לסלולרי
        ● בלמים: שני דיסקים בקוטר 298 מ"מ מקדימה, מאחור דיסק 240 מ"מ
        ● גלגלים: 17 אינץ', שפיצים טיובלס

        מפרט מלא בדף הדגם | מחיר: 43,900 ₪ (על הכביש)

          מעוניינים ברכיבת מבחן?
          logo moto

           

          אופנוע DS900X

          ● מנוע: טווין מקבילי בנפח 895 סמ"ק
          ● הספק: 94 כ"ס ב-8,250 סל"ד
          ● מומנט: 95 nm ב-6,250 סל"ד
          ● מיכל דלק: 17 ליטר
          ● מתלים: מקדימה מזלג הפוך ומאחור בולם יחיד עם לינקים, מתכווננים מלא מתוצרת KYB
          ● משקל יבש: 215 ק"ג
          ● גובה מושב: 825 מ"מ
          ● מרווח גחון: 190 מ"מ
          ● בלמים: שני דיסקים 305 מ"מ תוצרת ברמבו, מאחור דיסק 240 מ"מ
          ● צמיגים: מקדימה 90/90-21, מאחור 150/70-17, Metzeler Tourance
          ● מערכות בטיחות: מערכת ABS, בקרת אחיזה, מערכת ASC ומערכת TPMS

          מפרט מלא בדף הדגם | מחיר: 79,900 ₪ (על הכביש)

            מעוניינים ברכיבת מבחן?
            logo moto

             

            על היצרן

            היצרן, אשר פרט ליצור מכוניות, מסוקים ומטוסים, מייצר גם אופנועים, עם קצב ייצור של 2.5 מיליון אופנועים בשנה, שלושה מיליון מנועים ו-150,000 טרקטורונים, מחזיק גם בתואר יצואן מספר 1 בסין, הן ביחידות והן במחזור. מזה כעשרים שנה VOGE מייצרת ומפתחת חלקים ורכיבים עבור חברות מהוותיקות ביותר ובונה עבורן מנועים מתקדמים המותקנים בדגמיהן וכן גם אופנועים שלמים. בשנים האחרונות ממשיכה לפתח קשרים עם עוד ועוד מותגי פרימיום.

            הקבוצה מייצרת תחת מותג VOGE עשרות דגמים במגוון קטגוריות עם מנועים מתקדמים בנפחים שבין 125 ל-900 סמ"ק, ביניהם קטנועים, אופנועי כביש, אופנועי שטח, קטנועים ואופנועים חשמליים ועוד.

             

             

             

             

            תגובות

            עופר אבניר מגדל ימין
            הונדה מגדל שמאל