fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

האינדיאן FTR1200S של סדנת CHVRCH

האינדיאן FTR1200S של סדנת CHVRCH

אסף לביא

צילום: יצרן

הפרויקט המעניין של ג'ף רייט, על אינידאן FTR1200S מוצג ולמעשה נחשף לראשונה בתערוכת One Motorcycle Show בפורטלנד, אורגון. רייט הוא בעל סדנת Church of Choppers (בעברית כנסיית הצ'ופרים או בקיצור CHVRCH כפי שהם קוראים לעצמם) מאייווה – שם גם שוכן מפעל אינדיאן – ואחד מהאנשים המוערכים בתחום, וכל הצגת האופנוע שלו הצליחה להאפיל מעט על מעל ל-200 אופנועי קסטום ייחודיים שהוצגו בתערוכה, ובצדק, אם בוחנים לפרטים את העבודה שבוצעה באופנוע.

ה-FTR1200S ביסודו הוא אופנוע ממש לא 'פראייר' ומייצר ביצועים מרשימים במיוחד, בעיקר תחת ההגדרה של אופנוע אמריקאי עם מנוע וי-טווין ופנס עגול מקדימה, זאת בזכות שורשיו שנעוצים במרוצי פלאט טרק וב-FTR750 שמנצח את האליפויות השונות בשנים האחרונות. למרות זאת, רייט מצא לנכון לקחת את החבילה הדי-ספורטיבית מלכתחילה ושיפר אותה, עם זרוע אחורית חדשה שדומה למקור – רק הפוכה – ומחליפה את המונושוק בשני בולמים של אוהלינס, התואמים למזלג ההפוך החדש מקדימה, שבגוון הזהוב שלו מגלה שגם הוא מבית המותג השוודי, שלדת הזנב חדשה מאכסנת מיכל דלק קטן מבניה עצמית, על מושב למורכב הוא ויתר, בנה בעצמו את עבודת הפיברגלאס של הזנב, וסיים עם ניקוי והסתרת צמת החשמל והתקנת כידון קליפ-און נמוך, רגליות חדשות ואגזוז טיטניום.

כל השיפורים האלו שנועדו להקנות לאופנוע יכולות חדשות ודינמיות משופרת, לא היו מגיעים לתערוכה אם רייט לא היה מעביר את האופנוע גם מקצה שינויים עיצובי, שכולל הכפלת פנסי החזית המקוריים, במקום אחד במרכז – שניים זה לצד זה, צביעה של השלדה והזרוע האחורית בשחור ואדום, בניית מושב חדש עם תפירה אדומה, הברקת מגיני הרדיאטור וצביעת גרפיטי. התוצאה הסופית היא מכונה שגם כייף להסתכל עליה וגם FTR חד וספורטיבי יותר.

ראש מחלקת העיצוב באינדיאן ובונה אופנועים בעצמו, Ola Stenegärd השוודי, אמר "כשרואים איזשהו טרנד חדש בתחום הקסטום והצ'ופר, לרוב מוצאים שזה נעשה כבר 5 או 10 שנים לפני בבניה של Church of Choppers. הוא (*ג'ף) פשוט מקדים את זמנו. אבל הוא גם אומן מוכשר לא רק כיוצר ובונה אופנועים, הרוב לא יודעים שהוא עושה בעצמו את האומנות שעל החולצות שלו. הוא מאייר מוכשר בצורה מדהימה! בעיניי זה מסביר הרבה מהמחשבה ה'משובשת' שלו בבניית אופנועים: הוא יכול לדמיין לעומק דברים לפני שהוא בונה אותם. הוא קובע טרנדים ולעולם לא עוקב אחריהם.

צביעת גרפיטי על חיפויי פיברגלאס שרייט בנה בעצמו
לקח א ת הנפס המקורי, דחף אותו הצידה, והעמיד לידו עוד אחד
אגזוז Racefit “Longhorn” Growler מטיטניום שמסתיר את צד בולמי האוהלינס
הפקק החדש של מיכל הדלק בבניה עצמית

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל