fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

המלצת השף – פסטה אליו אוליו

המלצת השף – פסטה אליו אוליו

כתב: צחי שף לוי | צילום: דניאל דהרי

"אירופה הקלאסית", אין סוכנות נסיעות שלא השתמשה בצמד מילים הללו אינספור פעמים. ואם חושבים על זה, אז באמת הייתי מצפה לטיול איכותי הכולל קלאסיקות של אירופה, ואם באיטליה עסקינן, מה יותר קלאסי מלאכול פסטה באיטליה? יותר מזה – לשבת בנאפולי, אחרי שרכבתם לשם על וספה, להתיישב בכיכר ולהזמין פסטה אליו אוליו?! קלאסיקה במיטבה.

ככה אני מדמיין את "אירופה הקלאסית" מה גם שהווספה ומנת הפסטה אליו אוליו, חולקות מאפיינים מסוימים… הנה דוגמה: אליו אוליו, משמע שום ושמן זית (אליו – שום, אוליו – שמן זית) הינו מתכון עממי, בסיס קבוע לרוב הרטבים האיטלקיים, בתוספת של עשבי תיבול הנמצאים בגינה הביתית.

כך גם הווספה, הקטנוע של העם, מתחילת הייצור ועד ימינו, הווספה הפכה לשם נרדף לקטנוע בכל העולם, כשמסתכלים על קטנוע, גם אם אינו וספה, לרוב יגידו "זו וספה", גם אצלנו בארץ, חלק מזקני השבט עדיין מספרים על שלל וספות, 'חצי כוח' בשם הונדה או טילון ואפילו מודרניות של קימקו או ימאהה.

וספה היא מותג, ממש כמו שרכבי 4X4 נקראים בלשון הרוב "ג'יפ", כך גם הווספה, מותג קלאסי, אירופאי, איטלקי, עממי.

מצרכים ל־4 סועדים:
● 1 חבילת פסטה, מומלץ ספגטי מספר 5
● 3 שיני שום
● חופן עלי בזיליקום טרי
● שמן זית
● מלח
● פלפל
● פלפל חריף (למי שאוהב)

אופן הכנה:
בסיר גדול ממלאים מים ומרתיחים, מוסיפים כף שמן זית וכפית מלח, לאחר מכן את הפסטה ומבשלים לפי ההוראות שעל האריזה. (כל פסטה והזמן שלה)
מחממים במחבת שמן זית על אש נמוכה, מוסיפים פרוסות שום מ־3 שיניים וממתינים שהפרוסות יהיו שקופות, למי שאוהב ניתן בשלב זה להוסיף גם פלפל חריף.
מעבירים את הפסטה המוכנה ע"י מזלג גדול או מסננת קטנה מתוך הסיר אל המחבת, חשוב שלא לייבשה עד הסוף מכיוון שבמים של הפסטה יש עמילן שעוזר לפסטה לקשור את הרוטב. מקפיצים את הפסטה במחבת, מוסיפים מלח ופלפל ונותנים לרוטב לעטוף את הפסטה. לבסוף מוסיפים עלי בזיליקום טרי ומגישים.

בתיאבון. צחי שף לוי.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל