fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
MV קוביה
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

ה-900 הכי מיוחד שאפשר: ימאהה ואבארט' עושים XSR

ה-900 הכי מיוחד שאפשר: ימאהה ואבארט' עושים XSR

עמית משיח

צילום: אריק רוזנבלום

יצא לכם פעם להזמין מהדורה מיוחדת של אופנוע? כזה שיוצרו ממנו רק כמה מאות בכל העולם?
יצא לכם לשמוע על מישהו כזה? ולפגוש אותו?
אז זהו ש…

ימאהה XSR900 ABARTH, מנוע הטריפל המוכר, בגרסה מיוחדת – עמוסת קרבון ובלינג. 695 יחידות בלבד הוציא המפעל היפני עטור הנצחונות, בשיתוף עם יצרן הרכב הנודע, משעריו אל העולם – אחד בלבד, #507, נחת פה בארץ – בהזמנה אישית.

וכך קרה, בצהריים של יום רביעי אחד, בסוכנות מוטו מאסטר – יהוד, כשלושה חודשים לאחר שבוצעה ההזמנה,
במרכז אולם התצוגה המפואר, בין שלל אופנועי כביש, אדוונצ'ר ושטח – שבכל יום אחר היו גורמים לנו להסב מבט… באמצע – במקום של כבוד – עמד לו ה-XSR של ג'ייקוב.

התכנסו סביב יצירת הפאר – סוכנים, עובדים, עיתונאי רכב וקונה אחד מאושר…
החיוך על פניו של ג'ייקוב – כזה מתנוך אל תנוך – משפיע על כולם ומסרב לרדת מהפנים. כמו ילדים בחנות צעצועים, ממש.
הקפה רייסר נח לו בשקט מאיים, חמוש במצלמות דרך (שהותקנו בארץ), ערימות של קרבון, צביעת 'קני רוברטס' על המיכל, עקרב אדום על כנף פחמנית, מסכת חזית מינימליסטית ויחידת זנב למושב היחיד – בצורת מבער אחורי של מטוס קרב; יופי משולב בעוצמה. חלום.

בזמן שכולם מריירים ומצלמים סטילס, אנחנו תופסים את ג'ייקוב לשיחה קצרה – מה ומי ואיך בכלל מגיעים להזמין אחד כזה ארצה?
אז קודם כל, כבר היו לו הרבה אופנועים, גם קטנועים – על הנוחות שלהם. איתי, הבעלים של הסוכנות, אומר לנו: "אין כמעט אופנוע בארץ שג'ייקוב לא רכב עליו", MT-09 היה לו, לפני כמה שנים. אבל את ה-XSR אבארט' הוא קנה מסיבות אחרות לגמרי…

בחניה שלו עומדות עוד שתי יצירות מופת של היצרן האיטלקי, על ארבע; אחת – קומפיציונה 595, ידנית, צהובה, ועם 180 כ"ס. לצידה, 124 ספיידר אבארט', כחולה, עם 170 כ"ס.
אז כשהוא ראה את הפרסום על שיתוף הפעולה בין השניים; כלומר, דו גלגלי שידו של דון אבארט' נגעה בו – היה חייב לרכוש. ויהי מה.
סיבוב בין סוכנויות הוביל את ג'ייקוב אל מוטו מאסטר ביהוד – בעקבות היכרות עבר ושביעות רצון מתמשכת – שם שמחו להזמין עבורו יחידה אחת מני מעט (אגב, מאז נודע דבר ההזמנה והמשלוח – נוספו עוד שתי הזמנות לספיישל אדישן – תשובה מימאהה העולמית טרם הגיעה, אבל סיכויים רבים שנזכה לראות עוד כמה יחידות שכאלו, פה בארץ).

ואם אתם חושבים שפה נגמר הסיפור, אתם הכי רחוקים שאפשר, כי לג'ייקוב יש סיפור אהבה אמיתי לא רק לימאהה, אלא גם ובעיקר לרוכב מס' 1 שלה – VR|46 – הלא הוא ולנטינו רוסי, איש טבוליה.
כבר שש שנים שג'ייקוב ורעייתו המדהימה – אתי, עולים לרגל אל המרוץ הבייתי של האיש והאגדה – במוג'לו, על יד הבית.
יושבים בפיצריה של וולה, משקיפים בנימוס מהצד – בזמן האימונים בחווה, מכירים ופוגשים את הנפשות הפועלות – את גרצ'יאנו – האבא, את אוצ'יו ולבסוף – גם את המלך עצמו.

דברים כאלה פוגשים רק באגדות – ואיזה כיף לדעת שזה יכול לקרות גם במציאות.

בתום הצילומים אנחנו מקשיבים לצליל הטריפל המשכר, מלווים את ג'ייקוב כברת דרך קצרה – לצורך צילומים בתנועה. משם אנחנו מנופפים לשלום וצופרים לאות כבוד. אנחנו חזרה לגוש דן ואילו ג'ייקוב – לא בטוח אם רכב הביתה או למקום אחר, אבל סביר להניח שפיתולי כביש בית אריה פגשו באותו היום יצירת אמנות דו-גלגלית נדירה.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל