fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
MV קוביה
voge מוטו24 באנר

וידאו: אלוף העולם בסופרבייק לומד רכיבה

וידאו: אלוף העולם בסופרבייק לומד רכיבה

אסף לביא

צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

ג'ונתן ריי, רוכב קבוצת המרוצים של קוואסאקי ואלוף הסופרבייק העולמי 6 פעמים, מחליט לעשות צעד משמעותי ומוציא רישיון נהיגה לאופנוע, רעיון שנולד במהלך חודשי הסגר בעקבות מזג האוויר הטוב והתנאים שהיו יכולים להיות מנוצלים לרכיבה.

לרוכב האירי עמוד YouTube פעיל במיוחד, אליו הוא מעלה דרך קבע ולוגים וסרטונים מעניינים, וגם את לימודי הנהיגה לו שהוא תיעד ופרסם. אלוף העולם 6 פעמים גילה שזה לא קל כפי שזה נראה, הידע הרב ברכיבה שצבר במהלך הקריירה לא הופך את לימודי הנהיגה לפי חוקי המדינה לקלים ולמרות שהוא מורגל ברכיבה קיצונית על המסלול הוא פתאום מבין כמה הכביש מפחיד אותו.

בין הרגעים המצחיקים תמצאו את הרוכב המפורסם מגיע עם ציוד רכיבה מלא שמיועד למסלול ללימוד נהיגה במגרש, כשהוא צריך לעשות שמיניות וסללום – על קוואסאקי, כמובן – וכשהוא לא עומד בפיתוי ועושה על אופנוע לימוד הנהיגה דברים שאף טסטר לא אוהב.

צפו בסרטון >>>

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

5 תגובות ל וידאו: אלוף העולם בסופרבייק לומד רכיבה

  1. חחח…וידאו משעשע.
    אף אחד מהוותיקים כאן לא עובר היום טסט.
    אבל אם היינו, היו הרבה פחות תאונות דרכים (למהירות ולפזיזות על הגז יש מחיר).

    • אדון חמודי החמוד! כל קשר בין מעבר טסט לביצוע תאונות דרכים הינו מקרי בהחלט , רק סוף דבריך הם דברי טעם.

  2. רוכב וותיק מעלה מהירות, ולוקח יותר סיכונים, בטסט מלמדים לרכב רגוע, ולא בפזיזות…וכבר הסכמתה לסוף.
    אם בא לך לצאת פיתה סבבה.
    תא'מת, לא רק וותיקים, זה קורה כבר אחרי הוצאת הרישיון, ששמים פס על מה שלמדו בטסט, אלא שהצעירים לפחות עוד זוכרים מה מקולקל ברכיבה שלהם לעומת הטסט, ואם ניתן להם לעשות טסט הם יעברו אותו בהצלחה, והוותיקים שכחו ממזמן.
    עובדות החיים, זה מה יש!

    • חמודי בפיתה
      אין כל קשר בין לימוד נהיגה לקראת מעבר טסט לבין נהיגה בזמן אמת ועוד יותר תפקוד במצבי חירום. חבל שלא הפנמת זאת ואתה מבזבז זמנך בכתיבה בטוקבקים המחזקים אק את האגו שלך ולא רמת הנהיגה שלך.הלמידה נעשית במגרשים יעודיים ומסלולים, רמת הנהיגה תבחן בעת מצבי קיצון בכביש, לא בטוקבקים.

  3. סיבי מתוקי, יאל'ה יאל'ה, שמענו על גיבורים כמוך, שורה של מצוות בכביש סדום ערד, ועוד אחת במורשה.
    שמענו עליך.
    העניין הוא שרובנו חפצי חיים, וגם ככה אופנוע זה כלי מסוכן….
    רובנו לא מתאבדים על כביש ציבורי, אלא רוצים להגיע הביתה בשלום.
    כשרוכבים רגוע, יותר לאט, לא נדחפים חצי מטר ממכונית, ונותנים כבוד למי שחזק ממך (בעלי ה- 4 גלגלים),
    אז גם אין הפתעות. או בקיצור: כשרוכבים על כביש ציבורי כמו שלימדו אותנו בטסט זה הכי בטוח.

    ובמסלול GP תעשה איזה שטויות שבא לך, וגם שם לא צריך טסט, וזה בדיוק מה שהכתבה למעלה באה לספר לנו.
    במסלול GP לא צריך טסט.
    יאל'ה יאל'ה, שמענו עליך, לך לאכול פלאפל בלחמנייה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל