fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

חי בסרט | הנוקמים: מלחמת האינסוף – תאספו את הלסת ביציאה

חי בסרט | הנוקמים: מלחמת האינסוף – תאספו את הלסת ביציאה

אסף לביא

צילום: יח"צ

הסרט ה-18 ליקום הקולנועי של מארוול שהתחיל לפני 10 שנים באיירון מן הראשון הוא גם סרט האנסמבל השלישי של הנוקמים. במלחמת האינסוף מוצאים עצמם הנוקמים מפורקים ומבודדים אל מול נבל חזק מאי פעם במסע חיפוש אחר אבני האינסוף שיכולות להעניק לו את הכח למחוק חצי מהיקום בנקישת אצבעותיו.

אין צורך ב-1,000 מילים לסכם את הסרט הזה, שנע בין יצירת מופת לחלומו של כל גיק, כן ידרשו יותר מילים בכדי להסביר למי שאינו מכיר את עלילת 18 הסרטים שקדמו לו כמה הסרט הזה חשוב ליקום הקולנועי של מארוול, כמה הוא חריג בנוף ועד כמה הוא חף מטעויות, מרגש ומצחיק.

מי שלא מכיר את שאר סרטי היקום הקולנועי של מארוול כנראה יהיה מבולבל במהלך רוב חלקי הסרט אך עדיין יהנה מאיכויותיו, מההומור הקליל, האקשן המצוין, הנבל הכי טוב שנראה אי פעם על המרקע והראשון עם מטרה אמיתית, שגורמות לו לראות עצמו כאיש הטוב. מומלץ להגיע לסרט כשכבר צפיתם בסרטים: הנוקמים, שומרי הגלקסיה, הנוקמים: עידן אולטרון, קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים, דוקטור סטריינג, שומרי הגלקסיה פרק 2, ת'ור: רגנרוק והפנתר השחור – לפחות, אם לא כל ה-18 מאז איירון מן הראשון ב-2007.

מארוול ממשיכה את המסורת שהחלה בת'ור רגנרוק ומציגה בטריילרים שקדמו לסרט הרבה קטעים שלא הגיעו לסרט או שונו מהותית בכדי להטעות את הקהל ולספק לו טריילר מרהיב מבלי לקלקל לו את חווית הצפיה.

אזהרת ספויילרים

מלחמת האינסוף ידע להחזיק אותנו על קצה המושב בכל רגע נתון, לשחק על מנעד הרגשות שבין שמחה, התרגשות, פחד ועצב בכל דקה מתוך 160 דקות, ועם סיום עצוב ומרגש, שלא נראה קודם לכן באף אחד מסרטי ה-MCU, כל דמות מתוך עשרות הגיבורים המוכרים מקבלת זמן מסך שווה ועלילה מכובדת, המעבר בין הלוקיישנים והזמנים השונים ברור וטבעי.

תאנוס, אותו ראינו בפעם הראשונה בסצנה שאחרי הקרדיטים בנוקמים הראשון, מגיע לאסוף את כל אבני האינסוף שפגשנו בסרטים הקודמים, וזורע הרס בכל נקודה ברחבי הגלקסיה. הסרט מתחיל ממש היכן שנגמר ת'ור רגנרוק, האקשן נבנה אט אט ואנו מתחילים לעבור בין לוקיישנים וקרבות מהריבים, אל הנוקמים מצטרפים שומרי הגלקסיה והקרב מול תאנוס, הטיטאן המשוגע, נערך בשלוש זירות עיקריות והקרב האחרון נגמר באקורד עצוב ועוצר נשימה. המשך יגיע בסרט הנוקמים 4 שעוד לא נחשף שמו ועתיד לצאת ב-3 במאי 2019, ולפניו אנט-מן והצרעה ב-5 ביולי 2018.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל