fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

חי בסרט | משימה בלתי אפשרית: התרסקות

חי בסרט | משימה בלתי אפשרית: התרסקות

אסף לביא

צילום: יח"צ

שורה תחתונה: חובבי סדרת משימה בלתי אפשרית כנראה יתאכזבו, אבל לחובבי קולנוע ורכב זה הוא סרט מדהים.

ההגדרה המדוייקת למשימה בלתי אפשרית היא "סרט טום קרוז", קרוז כבר בן 56 ומתעקש לעשות את הפעלולים שלו בעצמו, בין אם זאת רכיבה על אופנוע (ב.מ.וו RnineT Pure) או להתלות ממסוק או צוק.

נתחיל בסופרלטיבים – עלילה מלאה טוויסטים ולא צפויה, לוקיישנים עוצרי נשימה, סצנות אקשן משובחות, קאסט נהדר, מהנה באותה המידה למי ראה את הסרטים הקודמים ולמי שלא. פחות התחברנו לאורך הסרט (147 דקות!).

מי שלא הבין למה דווקא ב.מ.וו היו אלו שהזמינו אותנו לסרט כנראה שלא ראה מימיו את אחד מסרטי משימה בלתי אפשרית, בסרט עושים שימוש נרחב ברכבי החברה, כל כך נרחב שלפעמים זה כבר מצחיק. כל זה חלק מחוזה פרסום ושיתוף פעולה של היצרנית עם סדרת הסרטים, זכינו לראות הפעם כמה מרכבי הדגל של החברה ואת אחד מהאופנועים היפים שלה, ה-RnineT בגרסת Pure.

לפני 22 שנים הופיעו טום קרוז (אית'ן האנט) והכוח למשימות בלתי אפשריות בסרט הראשון, הסרט שגרם לנו להתמכר לנעימה שהפכה לפס קול אייקוני כולנו מזמזמים במחשבה על סרט אקשן. אז היה קרוז בחור צעיר ורזה וגם העלילה הייתה פשוטה, לפחות במונחים של היום. אורך הסרט הפך מ-110 דקות ל-147, והתקציב צמח – תשבו בבקשה – מ-80 מיליון דולר ל-178 מיליון דולר, זאת הודות לשני מסוקים מרוסקים, עשרות מכוניות, אופנועים וסטים מכל העולם, כל זאת נעשה ברובו בצילום אמיתי ולא באפקטים.

מחוץ לבית הקולנוע המרשים ביותר בארץ, יס פלנט ראשל"צ, חיכו לנו ה-X3 וה-M5 של ב.מ.וו, כוכבות הסרט, והאופנוע שעליו רכב קרוז, ה-RnineT Pure, בפנים אירוח כיד המלך ללקוחות החברה ולשאר המוזמנים ולבסוף, כמובן – הסרט.

גלריה

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל