fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

מסכת חזית של ימאהה YZF-R1M – לפנים!

מסכת חזית של ימאהה YZF-R1M – לפנים!

אסף לביא

צילום: יח"צ

נתחיל ונאמר כבר עכשיו, המסכה המיוחדת של ימאהה לא נועדה להגנה מפני הקורונה או כל נגיף אחר, היא דקורטיבית בלבד ואם תרצו להכין אחת כזאת, להשתמש בה ולשמור על בריאותכם תאלצו לעטות מסכה תקנית מתחת.

כבר סיפרנו לכם בעבר על פינת היצירה של ימאהה, שהוציא בעבר הוראות לעבודות יצירה מיוחדות, כולל סריגת בובת ניקן מצמר או יצירה בלֶבֶד (אתגר לו נענינו, או יותר נכון – אימא נענתה לו).

כעת מציגה ימאהה, בשיתוף Japan Wool Felt Association (איגוד הלֶבֶד היפני), יצירה חדשה התואמת את רוח התקופה, עם הוראות ומדריך וידאו להכנת מסכת פנים בצורת חזיתו של הסופרבייק הקיצוני של החברה, ה-YZF-R1M, כולל הפנסים, פתחי יניקת האוויר והלוגו של הדגם – בשיטת Needle Felting, או בעברית – לִבּוּד (כלומר, יצירת בד לֶבֶד).

שיטת ההכנה כוללת שימוש בצמר ומחט מיוחדת שיוצרת משטח בד ע"י דקירת החומר, אם תעקבו אחרי כל ההוראות תסיימו עם מסכה מיוחדת בצורה התלת-ממדית של האופנוע, אבל כזו שלא מגנה מפני העברת נגיפים. בין אם תחליטו לעשות זאת לצורך האתגר או לשימוש אמיתי – נשמח שתשלחו לנו תמונות של התוצאה הסופית.

כאן תוכלו להוריד את הדוגמה, בקישור הזה תוכלו למצוא הוראות מפורטות הכוללות גם הסברים כללים על השיטה, ולמטה תמצאו את שלושת סרטוני ההדרכה.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובה אחת ל מסכת חזית של ימאהה YZF-R1M – לפנים!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל