fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

סדרה חדשה מבית סמירנוב – 299 K/M BLAT

סדרה חדשה מבית סמירנוב – 299 K/M BLAT

זוכרים שלפני כמה ימים סיפרנו לכם על סמירנוב ועל הסדרה החדשה שהוא מעלה לרשת? אז הוא מכה שנית הפעם עם הפקה מיוחדת לתמונת הקאבר שתשרת את הסדרה החדשה 299 K/M BLAT שהפרק הראשון שלה כבר עלה והפרק השני יעלה בימים הקרובים (תהיו בטוחים שנעדכן אתכם).

אחרי ששמענו שזה הולך להיות משהו רציני הלכנו לראות מה קרה שם מאחורי הקלעים, איך מרימים הפקה כזו וכמובן – אילו כלי רכב השתתפו בתמונה הזו.

סמירנוב, צלם מקצועי שעובד איתנו רבות, ביחד עם הצוות שלו נפגשו אתמול (יום שבת) להרים "מיני" הפקה עבור תמונה שתעזור לפרסם את סדרת היוטיוב החדשה שהתחיל להפיק ולצלם לפני כשבוע.

הסדרה, עוקבת אחרי Purple Stunt, אופנוען ובחור טוב שמסתבך עם האנשים הלא נכונים. במהלך הפרקים העלילה מסתבכת והובטחו לנו ערימות של אקשן, אופנועים, מכוניות, בחורות, דרמה ולא מעט מתח.

הצוות עובד קשה בימים אלו על הפרק השני, שבשונה מהפרק הראשון (שהיה רק טיזר) תהיה בו עלילה מותחת והסיפור של הדמות הראשית יחשף בפנינו לראשונה.
"רצינו שהתמונה תשדר את כל האלמנטים שיש בסדרה" אומר סמירנוב, "אני חושב שעשינו עבודה טובה סך הכל לגרום לאנשים להבין שלא באנו לשחק, באנו להשקיע ולעשות משהו חדש, משהו שעוד לא היה בישראל".

מאחורי מצלמת הסטילס עומד הצלם עופר מתיתיהו. עופר, בעל ניסיון של שני עשורים בצילומי אירועים, סטודיו ואופנה, מצא את הנוסחה המושלמת לשלב את המיומנויות הנדרשות לכל אחד מסוגי הצילום, כך שכל תמונה מושפעת מהמאפיינים הייחודיים לכל סוג צילום.

הכישורים הללו מאפשרים לעופר לתמרן בין סוגים שונים של תנאים- סטודיו, טבע, או עיר, ולהפיק תמונות יצירתיות ויוצאות דופן – כמו שאתם רואים, התוצאה לפניכם.

הפרק השני של הסדרה יעלה בקרוב ואנחנו כמובן נדאג לעדכן אתכם ברגע שהוא עולה ביחד עם כמה טעימות בלעדיות של מאחורי הקלעים. אז אם עוד לא עקבתם זה הזמן להכנס לערוץ היוטיוב ולעמוד הפייסבוק.

Smirnov Crew:
הפקה: גלב סמירנוב, ענבר יצחק.

צילום: עופר מתתיהו.
שחקנים ורוכבים: איציק דיין (purple_stunt), עומר יצחקי.
דוגמניות: שמאל – ענבר יצחק,ימין –  זלטה מנסון.
בעל ה- Z370 המדהימה: דין טננבאום.
אפקטים מיוחדים: סיון שטרנברג.
גיטריסט וסוואג על: חן בלבוס.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל