מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
קוקוריקו: שמחה מוקדמת

אופיר דואק
רכיבת מרוצים מצריכה יכולת ריכוז מקסימלית כדי להישאר עם הגלגלים על הקרקע ועל אחת כמה וכמה כדי להגיע לתוצאות. שבריר שניה של ריכוז יכול להיות ההבדל בין לזכות בכל הקופה או להפסיד אותה כמו שלמד רוכב הסופרסטוק ריקארדו רוסו במרוץ שנערך במוג'לו. אלא במקרה של רוסו לא מדובר בשבריר שניה אלא בהקפה שלמה. רוסו הוביל את המרוץ בדרך לניצחון אלא שלא שם לב וטעה בספירת ההקפות מה שהוביל אותו לחגוג את הניצחון מוקדם מידי. כשרוסו הבין את גודל הטעות נותר לו רק לתפוס את הראש, המרוץ הזה היה אבוד מבחינתו.
זה נשמע לי כמו טעות אכזרית של הדגלנים ואנשי ה"פיט" שלו , איך שאת חוצה את הקו בהקפה הלפני אחרונה המארשל הרלוונטי מרים דגל לבן והרוכב יודע שנותרה לו הקפה אחת וזהו . כמו כן הרוכב יודע על מיקומו ע'י שלט עם מספרו בדירוג ומס ההקפה , שמחזיקים המכונאים שלו בישורת ,
או שהדגלן הרים לו דגל לבן הקפה אחת לפני , או שהמכונאים שלו הטעו אותו , אף רוכב לא סופר הקפות , שטויות .
לוותר כך נצחון..
הפילוסוף הידוע ז'אן ז'אק רוסו נולד היום: 28/6/1712
אני חולה על הקטע הזה- עומד על הרגליות והאופנוע ממשיך להתקדם. ומהר…
לא סופרים הקפות.יש דגל שחמט,דגל לבן להקפה אחרונה, וגם סימונים המפיטס או שלט שמראה איזו הקפה עכשיו.
ברור שהרוכבים לא צריכים לספור את ההקפות