fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
לרט
סטפן
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

להחליק עם M5

להחליק עם M5

אריק רוזנבלום

אנחנו מודים, אנחנו פשוט אוהבים דריפטים. בין אם זה על 4 או על 2 גלגלים, ריח של גומי שרוף פשוט עושה לנו את זה. גם במגזין אוטוקאר הבריטי אוהבים דריפטים ותהו אם ב.מ.וו M5 החדשה היא מכונית המתאימה לביצוע השעשוע. גרסת העל של מכונית הסאלון של ב.מ.וו אמנם שוקלת קרוב לשני טונות אך היא מצויידת במנוע V8 עם צמד מגדשי טורבו שמספק לא פחות מ-555 כ"ס כשההנעה, כמקובל אצל ב.מ.וו, היא לגלגלים האחורים. אז האם ה-M5 החדשה מתאימה לביצוע דריפטים? התשובה לפניכם:

מסלול דריפט אבו דאבי:

דריפט עם מוסטאנג:

מופע ע"י קן בלוק:

הכי חשוב: אל תנסו בבית…

15 תגובות ל להחליק עם M5

  1. מדהים מה ניתן לעשות עם מערכת שכזאת.. בנוסף כמה כח.

  2. האם גרסה כזאת נמכרת ברח' המסגר ? אין דברים כאלו.

  3. דריפט זה סגנון חיים, כיף עצום. גם עם האופנוע – רק ביתר זהירות ועם המון נסיון. הסרטון פה פצצה.

  4. אם ירצה השם- כשאפרוש לפנסיה בעוד כמה עשורים. יהיה גם לי איזה וי 8 קטן.

  5. חשבתי שקוראים לזה דראפט ולא דריפט. בכל מקרה, אני מתה על החלקות הזנב הפראיות והמשיכות בסיבובים

  6. זה בדיוק הרכב הכי מתאים לדריפטים. ולכן בעלי ב.מ.וו יקרים- אל תתחרעו בכביש ליד הבית. אלא רק במקום מטוח ומוגדר מראש.

  7. עם כל הגז שהוא נותן. ועם כל הפניות המטורפות והמדהימות הללו- איך הוא לא חוטף מחלת ים?? או אם להיות מדוייק- מחלת דריפט!!

  8. להיות הבוחן הבא של ה M5. מולנר…חפש אותי במראה ותפוס מחסה.

  9. דראפט זה כמו פיינט של בירה מהחבית…אם הייתי שתוי כרגע, גם הייתי מתבלבל משריפת הצמיגים הזו. אז יום ה' בערב- צאי לך לאיזה דראפט או פיינט- רק אל תשובי הביתה בדריפט!!!

  10. הבן אדם חולה בראש. יוצא מהדלת, חוגר חגורת בטיחות, מתניע ו……..יוצא מהחניה באטרף- זה לא דריפט זו מחלת נפש. יש אנשים שלתת בגז בכביש מהיר- עושה להם את זה. ולחשוב שבכל בוקר הוא מתחיל את היום כך- בסיבוב בשכונה….אלו צמיגים- חבל"ז. יש משפט שנפוץ אצל גנבים: שתי דקות של פחד. וזה עובר. כולנו מכירים מצב שבשבריר שנייה אנחנו נקלעים למצב מצוקה וחירום בכביש: בלימת פתע, פתיחת דלת , נהג בלי וינקר- הלב יורד לתחתונים. ולוקח לקצב הלב- להתייצב איזה חצי דקה- הקטע הפסיכי שלי- וייסלחו לי נהגי אגד. ומשטרת ישראל- כשעומדים ברמזור שני אוטובוסים במקביל, כשהרווח בינהם רק מטר בערך- אני מצטלב, מנשק מזוזה דמיונית ושם פול גז….ובשניה…עברתי בינהם. כל אחד והשריטה שלו. נא לא לנסות דריפטים בשכונה. ובבקשה לא להכנס לצינור בין אוטובוסים או משאיות. טוב…אולי רק בין משאיות זבל מצחינות- יש אישור ממחלקת התברואה. אחל'ה קטע. אהבתי.

  11. להם יש ייתרונות עצומים. ראשית- הם מפוצצים בכסף- לכל אחד יש שדה נפט בחצר האחורית. רכב שטח סופר דופר משופר לדיונות בשבת בבוקר. לימוזינה כדי לצאת לעשן נרגילה במרכז העיר. ואחרי העבודה, מתפרקים קצת בדריפטינג. לפני האינתיפדה הראשונה- קניתי כרטיס טיסה לנסיכות עומאן (ולא אומן של החרדים של ברסלב נחמן מאומן בראש-השנה) תכננתי לסוע דרך ירדן. אז כשעשיתי את הכנותיי- ראיתי סרטים מטמטמים על המסלולים שלהם. וסיורי דיונות במאה וחמישים קמ"ש. ואני מעוניין לציין משהו מאוד בולט וחשוב: הנשים שם, ביצועיסטיות בדיוק כמו הגברים. אלו שבאו מחמולה עשירה, בסוף יום העבודה במשרד- לובשות חליפות ממוגנות וקסדה ויורדות לשטח לקטנה כמעט יומיומית. לצערי לא נסעתי בסוף, מסיבות משפחתיות. מי יודע, אחרי שאחמדיניג'אד ייתלה בכיכר העיר, עוד אגיע לאיזור ההוא. קטע משובח.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל