fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
מתחת לשורת MENU מטרו
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
טריומף קוביה
הארלי שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הדור השלישי של פולקסווגן טוארג הגיע לישראל

הדור השלישי של פולקסווגן טוארג הגיע לישראל

מערכת מוטו

צילום: יצרן

הטוארג מבוסס על פלטפורמת ה-MLB של הקונצרן, ומימדיו גדולים מהדגם היוצא עם אורך של 4.88 מטרים (8 ס"מ יותר מהדגם היוצא), רוחב של 1.98 מטרים (4 ס"מ יותר מהדגם היוצא), גובה של 1.65 מטר ומרחק סרנים של 2.9 מטר. הטוארג החדש קל יותר ב- 115 קילוגרמים בזכות שימוש באלומיניום.

את הדגם המיובא לישראל מניע מנוע טורבו דיזל בנפח 3 ליטרים בתצורת V6 המשודך לתיבת הילוכים טיפטרוניק בת שמונה הילוכים. המנוע מספק 286 כ"ס (24 כ"ס יותר מהדגם היוצא) ב-3,500-4,000 סל"ד ומומנט של 61.1 קג"מ ב-2,250-3,250 סל"ד. הטוארג נמכר כסטנדרט עם מערכת מתלי אוויר המסוגלת להגביה את הרכב ב-7 ס"מ לטובת עבירות טובה יותר בשטח והנמכת הרכב ב- 4 ס"מ לטובת גישה נוחה לתא המטען.

על הבטיחות מופקדות מספר מערכות וביניהן: בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לניטור שמירת מרחק מלפנים, מערכת בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מערכת לזיהוי כלי רכב בשטח מת וסיוע בעת מעבר נתיב, מערכת לסיוע בכניסה לצמתים – הסורקת צמתים או יציאה מחניה בזווית של עד 90 מעלות ומתריעה על רכב מתקרב, מערכת לבלימה אוטומטית בעת חירום, מערכת התראת עייפות, 10 כריות אוויר ועוד.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל