fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר

הדור השלישי של פולקסווגן טוארג הגיע לישראל

הדור השלישי של פולקסווגן טוארג הגיע לישראל

מערכת מוטו

צילום: יצרן

הטוארג מבוסס על פלטפורמת ה-MLB של הקונצרן, ומימדיו גדולים מהדגם היוצא עם אורך של 4.88 מטרים (8 ס"מ יותר מהדגם היוצא), רוחב של 1.98 מטרים (4 ס"מ יותר מהדגם היוצא), גובה של 1.65 מטר ומרחק סרנים של 2.9 מטר. הטוארג החדש קל יותר ב- 115 קילוגרמים בזכות שימוש באלומיניום.

את הדגם המיובא לישראל מניע מנוע טורבו דיזל בנפח 3 ליטרים בתצורת V6 המשודך לתיבת הילוכים טיפטרוניק בת שמונה הילוכים. המנוע מספק 286 כ"ס (24 כ"ס יותר מהדגם היוצא) ב-3,500-4,000 סל"ד ומומנט של 61.1 קג"מ ב-2,250-3,250 סל"ד. הטוארג נמכר כסטנדרט עם מערכת מתלי אוויר המסוגלת להגביה את הרכב ב-7 ס"מ לטובת עבירות טובה יותר בשטח והנמכת הרכב ב- 4 ס"מ לטובת גישה נוחה לתא המטען.

על הבטיחות מופקדות מספר מערכות וביניהן: בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לניטור שמירת מרחק מלפנים, מערכת בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מערכת לזיהוי כלי רכב בשטח מת וסיוע בעת מעבר נתיב, מערכת לסיוע בכניסה לצמתים – הסורקת צמתים או יציאה מחניה בזווית של עד 90 מעלות ומתריעה על רכב מתקרב, מערכת לבלימה אוטומטית בעת חירום, מערכת התראת עייפות, 10 כריות אוויר ועוד.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל