fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

הושקה בישראל: סובארו XV החדשה

הושקה בישראל: סובארו XV החדשה

 

מערכת מוטו דוגרי | אייל אפרתי
צילום: רונן טופלברג

קבוצת סמל"ת יבואנית סובארו השיקה הבוקר את הדור החדש של רכב ה-4X4 הסובארו XV  החדשה המציע שלל חידושים ובמרכזם שתי בשורות מרכזיות: מערכת בטיחות אקטיבית  EYESIGHT הכוללת שתי מצלמות היודעות לזהות הולכי רגל ודו-גלגלי, מתריעה לפני התנגשות מלפנים ובעת הצורך בולמת באופן אוטונומי. בעת הפעלת בקרת השיוט האדפטיבית המערכת יודעת לשמור על מרחק קבוע מהרכב מלפנים, מתריעה על רכב בשטח מת, בנתיב מקביל, בתנועה צולבת בנסיעה לאחור וכן מתריעה על סטייה מנתיב ובתוך הנתיב.

בנוסף מערכת X-MODE ייעודית לשטח וכוללת בקרת ירידה במדרון במהירויות שבין 5 ל-20 קמ"ש.

חידושים ושיפורים (המפרט משתנה בהתאם לגרסה)

עיצוב: פנסי הלוגן/לד עוקבי פניה, פנסי ערפל קדמיים, תאורת יום DRL, מראות צד בצבע הרכב עם איתות וקיפול חשמלי, חישוקי סגסוגת קלה, שמשות אחוריות כהות.

 

 

אבזור:  פתיחה והתנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, גלגל הגה מצופה עור עם תפירה כתומה, מסך 4.2 אינץ' צבעוני בלוח שעונים/6.3 אינץ'. בקרת אקלים מפוצלת, בלם חניה חשמלי, חיישני גשם ותאורה, נפח תא מטען: 310 ל'.

בטיחות: 2 כריות אוויר קדמיות, 2 כריות אוויר צידיות, 2 כריות אוויר וילון צידיות, כרית אוויר לברכי הנהג, התרעה על רכב בשטח מת, התרעה על תנועה צולבת בנסיעה לאחור, התרעה על רכב עוקף בנתיב המקביל, בלימה אוטומטית בזיהוי מכשול בנסיעה לאחור, מעבר אוטומטי בין אור דרך לגבוה, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על רכב מוביל, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, התרעה על גלישה בתוך הנתיב, ניטור מרחק מלפנים, בלימה אוטונומית, חיישני רוורס מקוריים, משענות ראש נהג ונוסע מתכווננות.

צבעים: לבן קריסטל, כסוף, אפור גרפיט, שחור קריסטל, כחול אוקיינוס, כחול נייבי, אדום בוהק, שמיים, כתום זריחה.

מחירון

דגם מחיר השקה מיוחד כולל מע"מ מחיר מכירה כולל מע"מ  
XV 1.6 CLASSIC 134,990 ₪ 138,990 ש"ח  
XV 1.6 PREMIUM 136,990 ₪ 139,990 ש"ח  
XV 1.6 EYESIGHT 142,990 ₪ 144,990 ש"ח  
XV 2.0 CLASSIC 144,990 ₪ 147,990 ש"ח  
XV 2.0 EYESIGHT 153,990 ₪ 155,990 ש"ח  

 

 

 

סיבוב התרשמות קצר – מנוע 1.6 ליטר / אייל אפרתי

במהירויות חוקיות הרכב שקט לחלוטין, מעבר לשם תוכלו לשמוע רחש צמיגים כלשהו – אם ממש תקשיבו. היציבות מרשימה, גם בנהיגה חזקה (בכביש, עם תת-היגוי קל), שליטה טובה גם בזמן דריפט – כל אלו נותנים היגוי טוב בכביש וגם בשטח. זויות גלגול קטנות ביותר ויציבות טובה כולל אחיזה, למרות צמיג כביש עם חתך נמוך. קל לנהיגה מהירה ביותר כולל סחיפות מתונות – מעבר מתערבת מערכת בקרת משיכה, למרות שהייתה מבוטלת בסחיפה חזקה מידי עוצרת את החגיגה.

האצות חלשות מאוד מעמידה – ההרגשה שלוחצים ואין תגובה למשך כמה שניות עד שהסל"ד עובר את ה-3,500 – אנמי ביותר מרוב הרכבים שמכיר. לאחר מעבר של 4,000 סל"ד האצות סבירות בכל קשת המהירויות שם יש מומנט סביר לא יותר.

 


פנים הרכב שודרג יפה מאוד. סוף סוף אין את הפלסטיק המפורסם של סובארו, מסך מגע ענק עם שליטה מהגה, גימור עם תפירה בכתוב כולל בדש בורד –  אהבתי. כסא נהג נוח עם אפשרויות כיוונון לכל גובה, כראוי, תא מטען מינימאלי לא שופר כלל – פאדיחה לצאת כך לטיול כי אין מקום לכלום פרט לצידנית שוקולדים.

מערכת הבטיחות שלהם מתריעה על התקרבות לקו לבן או צהוב, אם נכנס רכב או אופנוע לתחום המת מאחור יש התראה אור-קולית במראה בכל צד, אם מנתקים את esp אז המערכת מנותקת – מוזר, בנוסף אם נוסעים מול השמש היא מתחרפנת לגמרי או מצפצפת סתם או לא רואה כלל את הקו.

 


בנהיגת שבילים הרכב שקט ואין קרקושים כלל – שאפו. המיתלים קשיחים ולא מתרסק בקלות רק במהירות גבוהה עם בורות – הפתעה. סה"כ רכב מהנה רק הגיר הרציף פוגע ביכולות, היו לנו כמה עליות שפשוט הרכב לא זז כלל – אולי קצת התחמם הגיר – מוזר, כי זה קרה לרוב הרכבים בקבוצה. בנוסף בנהיגה חזקה בכביש החלפת ההילוכים מורגשת ולא נעימה בסל"ד גבוה מעל 4,500. עבירות בשטח – הפתיע כל עוד שומרים על תנועה הוא עובר הצלבות יפה מאוד.

 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל