fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

חדש בישראל: סקודה קאמיק

חדש בישראל: סקודה קאמיק

מערכת מוטו

צילום: יצרן

צ'מפיון מוטורס, יבואנית רכבי סקודה, מודיעה על תחילת שיווקו של הקאמיק – דגם שמתווסף לקארוק והקודיאק במשפחת הקרוסאובר של המותג. הקאמיק החדש יוצע בשתי רמות גימור – Style ו-Ambition ועם שני סוגי מנועים – TSI בנפח 1.0 ליטר עם הספק של 115 כ"ס, ומנוע TSI בנפח 1.5 ליטר עם הספק של 150 כ"ס. צמד המנועים של הקאמיק משודכים לתיבת DSG בעלת שבעה הילוכים וצריכת הדלק המוצהרת על ידי היצרן עומדת על כ-20 קמ"ל – בנסיעה משולבת.

 

רמת הגימור Ambition שתעלה 124,990 ש"ח מציעה לנהג וליושבי הרכב חלונות אחוריים כהים, ציפוי עור להגה, לבלם היד ולידית ההילוכים, מסגרת כרום חיצונית מסביב לחלונות, שני שקעי USB Type C מלפנים ומאחור וחישוקי "16. כמו כן ניתן למצוא כאן מערכת בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג למושבים האחוריים, חיישן גשם, כוונון גובה ותמיכה בגב התחתון במושבים הקדמיים, לחצני שליטה מגלגל ההגה, מראות צד בצבע הרכב עם כוונון וקיפול חשמלי ועוד.

רמת הגימור Style שתעלה 130,990 ש"ח כוללת בנוסף למפרט של גרסת ה-Ambition גם: לוח מחוונים בגודל "10.25 בעל תצוגה הניתנת להחלפה, תא ייעודי לטלפון הנייד עם טעינה אלחוטית (למכשירים תומכים בלבד), הנעה, פתיחה ונעילה ללא מפתח, מנופי העברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה ועוד. מבחינת עיצוב, נבדלת גרסת ה-Style בתוספת של תאורה פנימית בצבע אדום, פנסי LED, איתות אחורי דינמי וחישוקי "17. כמו כן זמינים כאן גם ארבעה מצבי נהיגה שונים: רגיל, ספורט, חיסכון ומצב נוסף להתאמה אישית.

 

בגזרת הבטיחות מציע הקאמיק 9 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על רכבים בשטח מת, ניטור מרחק מלפנים, בלימה אקטיבית, מניעת סטייה מנתיב עם תיקון היגוי אקטיבי ועוד – מערכות אלו זמינות כסטנדרט בשתי רמות הגימור. בסיס הגלגלים של הקאמיק עומד על 2,651 מ"מ, אורכו 4,241 מ"מ, רוחבו 1,793 מ"מ וגובהו 1,553 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 363 ליטרים (כולל גלגל חליפי).

רמת הגימור Ambition תעלה 126,799 ₪ על הכביש
רמת הגימור Style תעלה 132,799‬ ₪ על הכביש

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל