fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ספורטאז' טורבו טופ בישראל

ספורטאז' טורבו טופ בישראל

מערכת מוטו

צילום: יצרן

חברת טלקאר יבואנית קיה לישראל מודיעה על תחילת שיווקו של הספורטאז' 1.6 'טורבו טופ'. 

טלקאר ממשיכה בעדכון דגמי הספורטאז' ומציגה גרסה חדשה שתחליף למעשה את גרסת ה-2.0 'אורבן טופ'. לגרסה החדשה יש מנוע בנזין בנפח 1.6 ל' טורבו עם הספק של 177 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים כפולת מצמד ומערכת הנעה קדמית. בקיה מצהירים על תצרוכת דלק של 7.9 ליטרים בנסיעה עירונית, 6 ליטרים בנסיעה בין עירונית ו-6.7 ליטרים בנסיעה משולבת.

הספורטאז' 'טורבו טופ' נכנס לקטגוריית ה-SUV בעלי 5 מושבים ומציע אורך של 4,485 מ"מ, רוחב של 1,855 מ"מ, גובה של 1,645 מ"מ ומיכל דלק בקיבולת של 62 ליטר. המשקל העצמי של הספורטאז' עומד על 1,577 ק"ג. 

מבחינת אבזור, דגם ה-'טורבו טופ' יהיה זהה לדגם היוצא ויציע: חישוקי סגסוגת , 6 כריות אויר (אפשרות לנטרול כרית אוויר קדמית בצד נוסע), מערכת בלימה אוטונומית, מערכת התראה למניעת התנגשות קדמית, מערכת אקטיבית לסיוע שמירה על נתיב הנסיעה, מערכת להתרעת ערנות נהג ועוד. כמו כן זמינים: תאורת יום אוטומטית – DRL מסוג LED, חיישני חניה אחוריים מקוריים, מערכת מולטימדיה מקורית בעברית עם ניווט WAZE מובנה ותמיכה ב Apple Car Play ו Android Auto, מצלמה אחורית מקורית, חלון גג פנורמי נפתח, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה ועוד. 

מחירה של גרסת ה-'טורבו-טופ' בישראל נקבע על 159,900 ₪. 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל