fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה
סטפן

פרארי 296 GTB: היברידית עצבנית ב-2.35 מיליון ₪

פרארי 296 GTB: היברידית עצבנית ב-2.35 מיליון ₪

המצטרפת הטרייה למגוון רכבי-העל של פרארי, ה-296 GTB, בעלת מנוע V6 ומנוע חשמלי המייצרים יחד 819 כ"ס, תגיע לישראל באמצע 2022 ויבואנית פרארי לישראל, חברת סמלת, כבר החלה בשיווקה, עם תג מחיר התחלתי של 2,350,000 ₪.

הפרארי 296 GTB ההיברידית עושה שימוש במנוע V6 חדש לחלוטין בנפח 2.9 ליטר שבשילוב מנוע חשמלי מייצר הספק משולב של 819 כ"ס – שהם כ-110 כ"ס יותר מה-F8 טריבוטו עם מנוע V8. המנוע בעל שישה צילינדרים בתצורת V ב-120°, תוכנן בצורה המאפשרת להתקין את שני מגדשי הטורבו במרכז ה-V, בתצורה הנקראת Hot V, שמייצרת מנוע קומפקטי וקל במיוחד. מנוע ה-V6 מייצר לבדו 654 כ"ס ב-8,000 סל"ד, אליו חוברים צמד מנועי YASA MGU-K חשמליים המותקנים בין מנוע הבנזין לתיבת ההילוכים כפולת המצמדים (8 הילוכים) שמעלים את ההספק המשולב ל-819 כ"ס. ה-296 GTB מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות ול-200 קמ"ש ב-7.3 שניות, המהירות המירבית עומדת על כ-330 קמ"ש. כמו רוב מכוניות הפלאג-אין, גם הפרארי מציעה טווח הנסיעה חשמלי קצר מסוללת ה-7.45kWh שעומד על 25 ק"מ.

הפרארי 296 GTB הספורטיבית והדינמית בעלת בסיס הגלגלים קצר בכ-50 מ"מ מה-488 וה-F8 שעומד על 2,600 מ"מ, משקלה הרטוב עומד על 1,470 ק"ג כולל מיכל דלק מלא בנפח 65 ליטר, חלוקת המשקל נוטה לכיוון החלק האחורי עם 59.5% וחבילת האלקטרוניקה כוללת מערכות רבות ביניהן 5 מצבי נהיגה ו-4 מצבי מנוע, דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני, מערכת ABS Evo, חיישן שלדה דינמי שש-צירי, תוכנת בקרת אחיזה משופרת, מערכת Brake By Wire ועוד.

כיורשת של הפרארי Dino 246 GT וה-V6 הספורטיבית האמיתית מזה מספר עשורים, המעצב הראשי של פרארי פלאביו מנזוני והמחלקה שלו עיצבו את ה-296 GTB בהשראת דגמי עבר אייקוניים, עם הקפדה על הקו המודרני שמאפיין את כל מכוניות הקופה בעלות מנוע מרכזי של המותג. בחזית ניצבים פתחי אוורור המשמשים לקירור המנוע והבלמים, פנסי LED עם תאורת יום (DRL), קורות ה-A מושחרות ומתמזגות עם עיצוב השמשה והחלונות. הקימורים נמתחים מהכנפיים לדלתות עד לפתחי האוורור האחוריים, מכסה המנוע מאחור עשוי זכוכית עם פתחי יציאת אוויר, מאחור מותקן גם ספוילר אחורי אקטיבי כחלק מהפגוש. העיצוב אווירודינמי, שנסמך על הידע שנצבר בפיתוח ה-SF90, משופר לעומת דגמים אחרים כדוגמת ה-F8 ומייצר כוח הצמדה של כ-360 ק"ג, מתוכם כ-100 ק"ג מהספוילר האחורי, במהירות של 250 קמ"ש. שם הדגם נובע מצירוף נפח המנוע – 2.9 ליטר, ומספר הבוכנות – 6 וכמובן ה-GTB שמשמעותה Gran Turismo Berlinetta, כש'ברלינטה' היא המקבילה האיטלקית למונח 'קופה'.

פרארי מציעה חבילת Assetto Fiorano מיוחדת המיועדת לשימוש במסלול, עם חלקי קרבון פייבר וטיטניום, בולמים משופרים, ספוילר קרבון פייבר, חלון אחורי שונה וצביעה ייחודית בהשראת ה-Ferrari 250 LM.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל