fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

פרארי 296 GTB: היברידית עצבנית ב-2.35 מיליון ₪

פרארי 296 GTB: היברידית עצבנית ב-2.35 מיליון ₪

המצטרפת הטרייה למגוון רכבי-העל של פרארי, ה-296 GTB, בעלת מנוע V6 ומנוע חשמלי המייצרים יחד 819 כ"ס, תגיע לישראל באמצע 2022 ויבואנית פרארי לישראל, חברת סמלת, כבר החלה בשיווקה, עם תג מחיר התחלתי של 2,350,000 ₪.

הפרארי 296 GTB ההיברידית עושה שימוש במנוע V6 חדש לחלוטין בנפח 2.9 ליטר שבשילוב מנוע חשמלי מייצר הספק משולב של 819 כ"ס – שהם כ-110 כ"ס יותר מה-F8 טריבוטו עם מנוע V8. המנוע בעל שישה צילינדרים בתצורת V ב-120°, תוכנן בצורה המאפשרת להתקין את שני מגדשי הטורבו במרכז ה-V, בתצורה הנקראת Hot V, שמייצרת מנוע קומפקטי וקל במיוחד. מנוע ה-V6 מייצר לבדו 654 כ"ס ב-8,000 סל"ד, אליו חוברים צמד מנועי YASA MGU-K חשמליים המותקנים בין מנוע הבנזין לתיבת ההילוכים כפולת המצמדים (8 הילוכים) שמעלים את ההספק המשולב ל-819 כ"ס. ה-296 GTB מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות ול-200 קמ"ש ב-7.3 שניות, המהירות המירבית עומדת על כ-330 קמ"ש. כמו רוב מכוניות הפלאג-אין, גם הפרארי מציעה טווח הנסיעה חשמלי קצר מסוללת ה-7.45kWh שעומד על 25 ק"מ.

הפרארי 296 GTB הספורטיבית והדינמית בעלת בסיס הגלגלים קצר בכ-50 מ"מ מה-488 וה-F8 שעומד על 2,600 מ"מ, משקלה הרטוב עומד על 1,470 ק"ג כולל מיכל דלק מלא בנפח 65 ליטר, חלוקת המשקל נוטה לכיוון החלק האחורי עם 59.5% וחבילת האלקטרוניקה כוללת מערכות רבות ביניהן 5 מצבי נהיגה ו-4 מצבי מנוע, דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני, מערכת ABS Evo, חיישן שלדה דינמי שש-צירי, תוכנת בקרת אחיזה משופרת, מערכת Brake By Wire ועוד.

כיורשת של הפרארי Dino 246 GT וה-V6 הספורטיבית האמיתית מזה מספר עשורים, המעצב הראשי של פרארי פלאביו מנזוני והמחלקה שלו עיצבו את ה-296 GTB בהשראת דגמי עבר אייקוניים, עם הקפדה על הקו המודרני שמאפיין את כל מכוניות הקופה בעלות מנוע מרכזי של המותג. בחזית ניצבים פתחי אוורור המשמשים לקירור המנוע והבלמים, פנסי LED עם תאורת יום (DRL), קורות ה-A מושחרות ומתמזגות עם עיצוב השמשה והחלונות. הקימורים נמתחים מהכנפיים לדלתות עד לפתחי האוורור האחוריים, מכסה המנוע מאחור עשוי זכוכית עם פתחי יציאת אוויר, מאחור מותקן גם ספוילר אחורי אקטיבי כחלק מהפגוש. העיצוב אווירודינמי, שנסמך על הידע שנצבר בפיתוח ה-SF90, משופר לעומת דגמים אחרים כדוגמת ה-F8 ומייצר כוח הצמדה של כ-360 ק"ג, מתוכם כ-100 ק"ג מהספוילר האחורי, במהירות של 250 קמ"ש. שם הדגם נובע מצירוף נפח המנוע – 2.9 ליטר, ומספר הבוכנות – 6 וכמובן ה-GTB שמשמעותה Gran Turismo Berlinetta, כש'ברלינטה' היא המקבילה האיטלקית למונח 'קופה'.

פרארי מציעה חבילת Assetto Fiorano מיוחדת המיועדת לשימוש במסלול, עם חלקי קרבון פייבר וטיטניום, בולמים משופרים, ספוילר קרבון פייבר, חלון אחורי שונה וצביעה ייחודית בהשראת ה-Ferrari 250 LM.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל