fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

מיצובישי ספייס סטאר הושקה בישראל

מיצובישי ספייס סטאר הושקה בישראל

אופיר דואק

צילום: אריק רוזנבלום

חברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, השיקה היום (יום ג) את הספייס סטאר החדשה. עם הספייס סטאר החדשה תיכנס מיצובישי לראשונה בישראל אל קטגוריית מכוניות הסופרמיני, הקטגוריה השניה בחשיבותה מבחינת היקף המכירות. בעולם הספייס סטאר מוכרת גם בשם מיראז' והיא מחליפה את הקולט, הסופרמיני הקודמת של מיצובישי שלא הגיעה ארצה. מהנדסי מיצובישי תכננו את הספייס סטאר כמכונית קטנה גלובלית שתשווק בשווקים רבים ברחבי העולם ותיוצר בעיקר במפעל מיצובישי מהודו, משם היא תגיע גם לישראל.

מידותיה של הספייס סטאר צנועות יחסית לקטגוריית הסופר מיני עם אורך כללי של 371 ס"מ בלבד ורוחב של 166.5 ס"מ. בסיס הגלגלים  נדיב יחסית לאורך הכללי ועומד על 245 ס"מ כך שמרווח הפנים המתקבל אמור להיות מספק. ברוח ימים אלו אנשי מיצובישי מדגישים את הידידותיות לסביבה של הספייס סטר בין היתר בזכות השתייכותה לקבוצת זיהום 2 (הנמוכה ביותר לרכב מנוע בנזין) ותצרוכת דלק מוצהרת נמוכה שהושגה הודות למקדם גרר נמוך של 0.27 CD ומשקל עצמי נמוך שעומד על כ-850 ק"ג בלבד.

הספייס סטאר של מיצובישי תשווק בארץ בשתי גרסאות: 1.0 ליטר עם תיבת הילוכים ידנית ו-1.2 ליטר עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה (CVT). המנוע בגרסה הידנית הוא בעל 3 צילינדרים המספק 71 כ"ס ו-9 קג"מ צנועים. תיבת ההילוכים הידנית מאפשרת לגרסה זו לזנק ל-100 קמ"ש ב-13.6 שניות בדרך למהירות מרבית של 172 קמ"ש. בגרסה הידנית ישנה גם מערכת דימום מנוע בעמידה לטובת תצרוכת דלק משופרת בפקקים. מנוע ה-1.2 3 צילינדרים של הגרסה האוטומטית מספק 80 כ"ס ו-10.2 קג"מ המספיקים ל-12.8 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש ולמהירות מרבית 173 קמ"ש.

בנוסף לחיסכון הבשורה של הספייס סטאר היא בסעיף המחיר. הגרסה הידנית נמכרת תמורת 70 אלף ש"ח, בטווח המחירים הנמוך של הקטנות הידניות. הגרסה האוטומטית לעומת זאת נמכרת במחיר של 80 אלף ש"ח מה שהופך אותה לספורמיני האוטומטית הזולה בישראל בפער של בין 15 ל-20 אלף ש"ח מקטנות אוטומטיות מתחרות. למעשה מחירה של הספייס סטאר זהה לזה של מכוניות מיני אוטומטיות הקטנות יותר בממדיהן.

גרסת ה-1.0 ליטר מגיעה ברמת גימור Invite הכוללת 2 חלונות חשמל מלפנים, מראות חשמליות, מחשב דרך ומערכת שמע בהתקנה מקומית. אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, מערכת ABS ומערכת בקרת אחיזה
האבזור בגרסת ה-1.2 האוטומטית שמגיעה ברמת גימור Instyle מוסיפה חלונות חשמליים גם מאחור, חימום למראות הצד, מערכת שמע מקורית ,שקעי USB ו-AUX וחיישני גשם ואורות וגם מערכת לסיוע בזינוק בעליה. בנוסף נבדלת רמת גימור זו חיצונית במראות וידיות בצבע הגוף ובחלונות אחוריים מושחרים

מיצובישי ספייס סטאר – מפרט טכני

 

ספייס סטאר 1.0

ספייס סטאר 1.2 אוט'
מנוע 3 צילינדרים, 999 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, תזמון שסתומים משתנה, הזרקת דלק 3 צילינדרים, 1,193 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, תזמון שסתומים משתנה, הזרקת דלק
הספק 71 כ"ס ב-6,000 סל"ד 79 כ"ס ב-6,000 סל"ד
מומנט 9 קג"מ ב-5,000 סל"ד 10.8 קג"מ ב-4,000 סל"ד
קדחXמהלך 75.4X75 מ"מ 90X75 מ"מ
יחס דחיסה 11.5:1 11:1
תיבת הילוכים ידנית, 5 יחסי העברה אוטומטית רציפה
מתלים קדמי – תמוכות מקפרסון, מוט מייצב

אחורי – קורת מתח

קדמי – תמוכות מקפרסון, מוט מייצב

אחורי – קורת מתח

בלמים קדמי – דיסקים מאווררים 229 מ"מ, ABS

אחורי – תופים 178 מ"מ, ABS

קדמי – דיסקים מאווררים 229 מ"מ, ABS

אחורי – תופים 178 מ"מ, ABS

צמיגים 165/65-14  165/65-14
בסיס גלגלים 245 ס"מ 245 ס"מ
אXרXג 149X166.5X371 149X166.5X371
מיכל דלק 35 ליטר 35 ליטר
תא מטען 235 ליטר 235 ליטר
משקל 845 ק"ג 865 ק"ג
0-100 13.6 שניות 12.8 שניות
מהירות מרבית 172 קמ"ש 173 קמ"ש
צריכת דלק ממוצעת (יצרן) 25 ק"מ לליטר 23.2 ק"מ לליטר
מחיר 69,900 ש"ח 79,900 ש"ח

גלריה

7 תגובות ל מיצובישי ספייס סטאר הושקה בישראל

  1. מכונית כזו ב-70 אלף ש"ח (ויש גם בהרבה פחות) עם עלויות אחזקה וביטוח של רבע מקטנוע 125 סמ"ק לא משאירים סיכוי. איזה אופנוע קונים בכסף הזה? זה לא מספיק לורסיס 650 עם ביטוח. צריך שהיבואנים יתאגדו בשביל להציל את הענף

  2. זה כי היבואנים ג נ ב י ם
    והמינה גונבת לא פחות מהם

  3. צריכת דלק של קטנוע 250 אבל המנוע גדול פי 4 והרכב שוקל פי 4 מקטונוע עם רוכב. איך זה יכול להיות?

  4. קיבלנו את הרכב לפני שבוע … וכבר חרשנו עליו הרכב לירושליים וזכרון תדלקנו מיכל מלא ובדקנו תצרוכת דלק …
    נסיעה מפרכת של יום בירושלים , + נסיעה לזכרון, + נסיעה לת"א ועמידה בפקקים הבלתי נסבלים … והאוטו עמד בכבוד בהבטחתו השגנו תצרוכת דלק מכובדת של 1/17.7 … מומלץ בחום וזה עוד לפני שפתחנו את המנוע

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל