fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

הגולף GTI החדשה הושקה בישראל

הגולף GTI החדשה הושקה בישראל

אופיר דואק

צילום: אופיר דואק

באירוע לקוחות בו לקחו חלק מאות משתתפים חשפו בצ'מפיון מוטורס את הדור החדש של הגולף GTI  ששיווקו החל בישראל בימים אלו. לגולף GTI יש פרק של כבוד בתולדות תעשיית הרכב המודרנית. ה-GTI המקורית שהוצגה בשנת 1976 יצרה קטגוריה משל עצמה בהמציאה את ההאצ'בק החמה (הוט האצ') וסחפה אחרי לא מעט מעריצים וגם תעשיה שלמה שניסתה לחקות את ההצלחה של פולקסווגן. במשך שני עשורים לאחר הצגתה עיטר שילוש האותיות הקדוש GTI את ישבנן של קטנות וקומפקטיות חמות רבות, לא כולן היו ראויות לשילוש האותיות, אך כולן ייצגו דור והלך רוח בתעשיה. כזה ששם את ההנאה מהנהיגה בראש סדר העדיפויות לנהג.
הדור השביעי של גולף GTI  הוצג בתערוכת ז'נבה, זמן קצר לאחר הצגת הדור השביעי של הגולף. כחלק מהניסיון להדגיש את הקשר של ה-GTI החדשה לקודמותיה הוצגו לצידה בחשיפה המקומית כל ששת הדורות הקודמים של ה-GTI, כולל  GTI מקורית מהדור הראשון ברמת שחזור מושלמת.

כמו הדור השישי של הגולף GTI גם הדור השביעי מסתפק בשדרוג קל יחסית אך מתבקש למנוע ולביצועים. מנוע ה-2 ליטר דומה אך לא זהה לזה שבדור היוצא וזכה לתוספת של 10 כ"ס ומספק כעת 220 כ"ס המגובים במומנט של כ-36 קג"מ. לא עומד בשורה אחת עם מתחרות כמו הפוקוס ST  או המגאן ספורט אך עדין מספק בהחלט. באירופה מוצעת גם חבילת ביצועים ל-GTI הכוללת תוספת של 10 כ"ס למנוע, כיול מתלים משופר ודיפרנציאל מוגבל החלקה. נכון לעתה חבילת הספורט לא מוצעת בארץ. מי שלא מסתפק בכך יכול להמתין ולקוות להגעתה של גרסת ה-R הבכירה בהיצע של משפחת הגולף. בפולקסווגן מיחסים ל-GTI  החדשה יכולת דינאמית גבוהה יותר הודות למתלים קלים יותר בעלי כיול משופר ומערכת XDS  המדמה נעילת דיפרנציאל.

הגולף GTI החדשה מגיעה ארצה רק בגרסה בעלת תיבת ה-DSG כפולת המצמדים בעלת 6 יחסי העברה. יחד עם תיבת הילוכים זו הגולף GTI  מזנקת ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות בדרך למהירות מרבית של 244 קמ"ש. כמנהג ימים אלו שבהם לביצועי צריכת הדלק יש חשיבות לא פחות מהביצועים מ-0 ל-100 מצוידת ה- GTI החדשה במערכת דימום מנוע בעמידה שיחד עם עוד מספר שדרוגים מאפשרת לה להיות חסכונית בכ-15% מהדור הקודם. למרבה הצער ובניגוד לעבר היבואן המקומי בחר שלא לייבא  נכון לעתה את הגרסה הידנית של ה-GTI אך יבואה ישקל בהתאם לדרישה.
מחירה של הגולף GTI החדשה יעמוד על 222 אלף ש"ח עבור גרסת 3 דלתות ו-227 אלף ש"ח עבור גרסת ה-5 דלתות. האבזור כולל בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, בקרת שיוט, הנעה ללא מפתח, גג שמש פנורמי, בלם יד חשמלי וחישוקים קלים בקוטר 17 אינטש. אבזור הבטיחות כולל  את כל מערכות העזר האלקטרוניות יחד עם 7 כריות אוויר וסיוע לזינוק בעליה.

גלריה

8 תגובות ל הגולף GTI החדשה הושקה בישראל

  1. מאז המכוניות גדלו והשמינו וקיבלו צורה והרגשה משפחתית. אין על המקור.

  2. עם גיר רגיל..
    חבל, יכלתי להוסיף אותה לרשימת הרכבים האופציונליים הבאים שלי..

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל