מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
צהוב עולה

שי שיוביץ
צילום: יח"צ
נתחיל בקצת מספרים: 6.2 ליטר, v8 מוגדש על, "לפחות" 625 כ"ס ו87.8 קג"מ. אלו נתונים כמעט זהים לגרסת הzr1 של הדגם הקודם של הקורבט, ה- 6 c.
שברולט מתגאים בעובדה שלהבדיל מהטרנד ההולך ומתגבר של יצרניות הרכב לעבור לתיבות אוטומטיות ברכבי הספורט שלהם- המאושרים שירכשו את ה- z06 יוכלו לקבל תיבה ידנית עם 7 הילוכים (בדיוק כמו בפורשה 911) עם מנגנון המתאים את סל"ד המנוע להעברות חלקות ומהירות. מי שבכל זאת ירצה תיבה אוטומטית יוכל לבחור באחת כזו בעלת 8 הילוכים, אשר לטענת שברולט- מהירות החלפת ההילוכים שלה גבוהה אפילו מזו כפולת המצמדים של פורשה, לא פחות.
השיפורים ממשיכים גם לשלדה עשויה מאלומיניום שנלקחה מגרסת המירוצים של הקורבט ועוזרת לחסכון של 50 ק"ג במשקל, ומנגד קשיחה ב- 60% מהשלדה הרגילה. כתוצאה מהקשיחות המוגברת שברולט מציעה בפעם הראשונה את הz06 עם אופציה לפתיחת חלק מהגג בלי לאבד מקשיחות השלדה.
מי שכל הטוב הזה עדיין לא מספיק לו יוכל לקבל את ה- z06 עם חבילת ביצועים שנקראת z07. היא כוללת צמיגים מיוחדים ממישלן, בלמים קרמים ועזרים אווירודינמים שונים שעוזרים לקבל כוח הצמדה גדול יותר על המסלול.
רוצים אחת? אם כן- תאלצו לחכות עד הרבע הראשון של שנת 2015…
למי יהיי כסף לזה. מה אני אמכור את המובי שלי?