fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קוב kove מתחת לשורת menu
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
קריסטלינו קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
קוב 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
דוקאטי קוביה שמאל
שרקו
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70

M כל הפתוחות

M כל הפתוחות

שי שיוביץ

צילום: יצרן

כמיטב המסורת מבית BMW שהתחילה עוד בשנת 1988, גם הפעם מגיעה הגרסה הפתוחה למכונית הביצועים (שיש האומרים האולטימטיבית) הכל כך פופולארית בעולם. להבדיל מבעבר, הגרסה הפתוחה מיוחסת לסדרה 4 ולא לסדרה 3, אבל בסופו של דבר עדיין אפשר להתייחס אליה כ-M3 פתוחה. להבדיל מבעבר הפעם הגג המתקפל עשוי ממתכת, וכשהוא סגור קשה להבחין שמדובר בגרסה הפתוחה.

ועכשיו מספיק עם סמנטיקה והסטוריה, מה עם המנוע? הסירו דאגה מליבכם, מדובר באותה יחידת כוח המשמשת גם את הM3 – וה-M4 . המנוע בנפח 3 ליטר, 6 צילנדרים בטור וכפול מגדשים מוציא 431 כ"ס בריאים. כתוצאה מעונש המשקל שמוטל על הקבריולט, הביצועים נפגעו- אבל במעט מאוד: 4.6 שניות ל-100 בדגם הידני ו- 4.4 באוטומטי כפול המצמד (לעומת 4.1 ו- 4.3 בהתאמה, ב M4 קופה).

לחובבי הדריפטים יש דיפרנציאל מוגבל החלקה כסטנדרט, ולחובבי הפאר יש אין ספור גדג'טים ואפשרויות להתאים את צבע העור של המושבים לצבע החולצה ו/או הכלב.
ב.מ.וו ממשיכה לדבר עם חסכון בצריכת הדלק לעומת העבר, אבל תסלחו לי אם אני לא אזכיר את זה כאן…
סביר מאוד להניח שנראה את הפתוחה המטריפה גם בארץ, אז תכינו את כרטיסי האשראי.

גלריה

13 תגובות ל M כל הפתוחות

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל nx500