fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

שרירים אמריקאים בהיכל נוקיה

שרירים אמריקאים בהיכל נוקיה

צילום: יח"צ

מועדון החמש, מועדון הקורבט ישראל (ICC) ושברולט ישראל חברו יחד לחגוג שלושים שנה למועדון החמש באירוע קורבט מיוחד.
באירוע יוצגו, לראשונה בישראל, כל דורות הקורבט זה לצד זה, בתצוגה מיוחדת, משנת 1960 ועד שנת 2013 כמו כן, יוצגו כ- 37 דגמים של קורבט מכל הזמנים, כולל רכב PACE CAR ששימש לסיבוב חימום אשר פתח את מרוץ אינדיאפוליס 500. הרכב קיבל את ערך והפופולריות שלו בין היתר מפני שהנהג שזכה במרוץ קיבל את ה PACE CAR  של השנה הקודמת. מלבד זאת, באירוע יוצגו כ- 70 דגמי שברולט אספנות מכל השנים והדגמים.
בשיאו של האירוע יינתנו תעודת הוקרה / דברי ברכה / הרצאה קצרה בנושא אספנות בכלל.
האירוע יתקיים בהיכל נוקיה, ביום שישי ה 5.9, החל מהשעה 16:00 בצהריים.
הכניסה חופשית לקהל הרחב.
 
אודות מועדון החמש
מועדון החמש, מועדון הרכב הקלאסי והאספנות בישראל, הוא מלכ"ר (עמותה רשומה) התנדבותי המאגד בתוכו את אספני וחובבי הרכב הקלאסי בישראל. המועדון הוקם בחודש מאי 1985 ונחשב למועדון הרכב המוביל והגדול בישראל.
מקור שמו הוא בחמש הספרות בלוחיות הרישוי של מכוניות בשנות ה-50 ותחילת שנות ה-60 של המאה ה-20. המועדון מייצג FIVA בישראל – הארגון הבינלאומי של אספני מכוניות עתיקות וקלאסיות. כמו כן מועדון החמש הוא המייצג הרשמי של מספר מועדונים בינלאומיים כדוגמת מועדון הוספה.
 
מטרות המועדון העיקריות, הן טיפוח אספנות רכבים עתיקים וקלאסיים בישראל, הגברת המודעות להיסטוריה מוטורית, ייצוג קהילת האספנים וחובבי הרכב הקלאסי בפני רשויות המדינה, והדרכה לשימוש נכון ברכבים עתיקים.
 
אודות מועדון הקורבט ישראל (ICC)
מועדון הקורבט הישראלי ICC  (ISRAEL CORVETTE CLUB)  הוקם בשנת 2010 ע"י מספר משוגעים לנושא ומאגד בתוכו רכבי קורבט משנות ה 60 ועד היום. למרות שחלק מהרכבים בני יותר מ 50 שנה הרכבים משופצים למצב תצוגה ונסיעה.
המועדון  מוכר ע"י GM  יצרנית הרכב העולמי שנתנה את ברכתה להקמת מועדון קורבט בארץ הקודש. כמו כן המועדון נהנה מחסות UMI  יבואנית מותג שברולט וקאדילק בישראל.
מאחר וכיום רוב הרכבים הרשומים במועדון הינם רכבי אספנות  ובעלי הרכבים חברים במועדון ה 5 משתתפים החברים באירועים המגוונים של מועדון ה 5 כגון טיולים, תצוגות ואירועים למען הקהילה.
המועדון סימן לעצמו יעד לטפח ולשמר את הרכבים הקלאסיים והמודעות להיסטוריה המוטורית וכן לחבר בין האנשים שחולקים את אותה האהבה לתחביב המוטורי של נהיגה ברכבי ספורט ככלל ובקורבטים בפרט
החברים משתפים ביניהם מידע על טיפולים, חלפים וכו'  ובשעות הפנאי יוצאים יחדיו לטיולים עם הרכבים בכל רחבי הארץ. התחביב המשותף יצר קשרי חברות שגלשו מעבר לפעילות המועדון וכוללים פעילויות משפחתיות מגוונות.

— ידיעה שיווקית — 

גלריה

תגובה אחת ל שרירים אמריקאים בהיכל נוקיה

  1. אוףףףףףףףףףףףףףףףף
    איזה מורשת !!!!
    יש מכוניות הרבה יותר טובות …..
    אבל – קורבט יש רק אחת !!!!!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל