fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

הדשא של השכן (סרטון: פורשה מול מקלארן מול דוקאטי)

הדשא של השכן (סרטון: פורשה מול מקלארן מול דוקאטי)

שי שיוביץ

במסגרת המלחמות הבלתי נגמרות בין הזוחלות על ארבע (המכוניות) לדוהרים על שניים (אופנועים), בחרו ב"אוטוקאר" לעמת ראש בראש שתי מפלצות שלא מהעולם הזה- פורשה 918 ספיידר ומקלארן P1, מול דוקאטי 1199 סופרלאג'רה.

מספר הסוסים המתמודדים במערכה זו נשמע דמיוני למדי, ונתחיל מהקל אל הכבד:
הדוקאטי (הנדיר למדי, רק 500 יחידות יוצרו) מנפק מעל 200 כ"ס על משקל יבש של 152 ק"ג. כדי לסבר את האוזן, יחס המשקל-הספק שלו עומד על 1315 כ"ס לטון…
הפורשה ההיברידית, מצוידת בהנעה כפולה, במנוע V8 בנפח 4.6 ליטרים ובמנועים חשמליים (מקדימה ומאחור) כדי להגיע להספק של 875 כ"ס דמיוניים למדי, שיוצרים יחס משקל הספק של 535 כ"ס לטון.
המקלארן משתמשת במנוע V8, טווין-טורבו, בנפח 3.8 ליטר ובמנוע חשמלי כדי להמיס את הצמיגים (האחוריים בלבד!) בעזרת 903 כ"ס- האמורים להזיז משקל של 1450 ק"ג, מה שנותן יחס משקל הספק מצוין (אבל עדיין עלוב יחסית לדוקאטי) של 623 כ"ס לטון.
אז מי ינצח? האם האופנוע בעל ההספק המטורף? או שמא הפורשה בעלת ההנעה הכפולה תוכל לנצל טוב יותר את הכוח הרב? משעמם זה לא יהיה…

5 תגובות ל הדשא של השכן (סרטון: פורשה מול מקלארן מול דוקאטי)

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל