מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
בנלי שורת MENU
הווסקוורנה באנר שמאל
הארלי שמאל
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
טריומף קוביה
בנלי שמאל עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
ברקום שמאל
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

מיני במקסימום

מיני במקסימום

צילום: רונן טופלברג

מאת: רן ציוני ושי שיוביץ

חברת דלק מוטורס ערכה ביום חמישי האחרון אירוע השקה חגיגי לדגם 5 דלתות החדש שהצטרף למשפחת מותג  MINI. האירוע מתפרס למשך יומיים ומתחלק ללקוחות ולעיתונאים. ההשקה התקיימה בחניון אצטדיון אם המושבות שבפתח תקווה, אשר ביוזמה מבורכת סומן עליו מסלול ג'ימקאנה מדליק בעזרת קונוסים, וזאת בכדי לטעום את התנהגות הדגמים החדשים- ולא רק לראותם כמו ברוב ההשקות.
לאחר מסיבת העיתונאים בה הוצגו נתוני המכירות והנתונים הטכניים על הדגם החדש, התחילו הרישומים עבור נסיעות המבחן שנעשו לצד המדריכים, אשר דאגו להסביר על הדגמים ותפעולם וכמובן להרגיע את קצב העיתונאים הממהרים…
הדגמים החדשים עושים רושם כשיפור משמעותי מן הדור הקודם אך לצערנו ההפקה לא חישבה זמנים נכונה ועיתונאים כאלו ואחרים ביניהם גם אנחנו נשלחו הביתה בטרם הספיקו לטעום יותר מדגם אחד…
באופן אישי, אוכל לומר על המיני קופר הסטנדרטית אותה הספקתי לטעום, שהדור החדש אשר גדל וכבר לא כזה "מיני"- מרגיש מכויל יותר, המנוע החדש בעל שלושה הצילנדרים מוגדש הטורבו מרגיש הרבה יותר חי ממנוע ה- 1600 היוצא, וגם הפנים זכה לשדרוג רציני עם נגיעות הומוריסטיות ושובבות.

החברה החדשה במשפחת MINI שומרת על העיצוב המוכר והמזוהה כל כך של שאר רכבי המותג, אולם רושמת גידול קל במימדים החיצוניים: בסיס הגלגלים גדל ב- 7.2 ס"מ לעומת דגם ה-3 דלתות, והאורך הכללי צמח ב- 16 ס"מ. כל המנועים מוגדשי טורבו, כאשר ה- one (שמכירותיה יתחילו בינואר) מצויידת במנוע שלושה צילנדרים בנפח 1.2 עם 102 כ"ס, ה- cooper  במנוע 1.5 עם 136 כ"ס, וה- cooper s במנוע 2 ליטרים עם 192 כ"ס.

המחירים עדיין גבוהים יחסית: 175,000 ₪ התחלתיים לקופר, ו- 207,000 ₪ התחלתיים לקופר S.
אנו נשתדל להביא לכם בעתיד סקירה מקיפה וממצה יותר על המיני החדשה.

גלריה

14 תגובות ל מיני במקסימום

  1. למה לגעת במקור? היתה מינימלית ומקסימה, זה כבר לא "מיני".

  2. אשכרה שלחו אתכם הביתה?
    חבל שמותג כזה מדהים נמצא בידיים של דלק מוטורס…

  3. בתור לקוח שלהם ומספר תקלות ומחירים לא הגיוניים = NO MORE
    אני מחזיק קטנוע שלהם שזה בכלל … טוב לא חשוב.. לא נעים לי כי מתי שהוא ארצה למכור אותו

  4. בדיוק חשבתי שאני גומר עם קטנוע מנהלים וקונה לי אוטו מהמם שנראה כלבבי כמו המיני, אז אמרתי. אקח יפנית קטנה באותה תמונה בחצי מחיר

  5. פראייר, אידיוט, מטומטם, אווילל, מפגר, ועוד פעם מטומטם מי שקונה את האוטו הזה במחיר הזה.
    זה רכב שהמחיר שלו צריך להיות לא יותר מ70 אלף בדיוק כמו הריה והשאר בקטגוריגה.
    לא שווה יותר אגורה.
    ואני לא מדבר על זה שבחיים לא אקנה זבל שהמקור שלו היה אנגלי.
    חרה מכוניות.

  6. אוטו לא מעניין. קטן ולא שווה את הכסף.
    אם לוקחים א הכסף אפשר לתרגם אותו לרכב בהרבה יותר טוב ומהנה לנהיגה.
    כמו שכתבו למעלה.
    אל תהיו פראיירים.
    ובטח לא של תשובה שזרק אנשים מהבתים שלהם .

  7. היה ברשותי מיני.
    לא ניהנתי מהנהיגה שלו.
    הוא רכב קטן וזריז אבל לא נותן תחושה של ביטחון בנהיגה.
    גם הכניסה והיציאה ממנו למי שמעט גבטה לא נוחה. כמו שהיה לי.
    מכרתי אותי אחרי כמעט 5000 ק"מ והאמת שלא המלצתי יותר לאף אחד מחברי לקנות.
    היום נוהג במיאטה ונהנה מאוד.. גם מהחברה מסביב.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל