fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מתחת לשורת MENU מטרו
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
הארלי שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
טריומף קוביה
עופר אבניר קוביה שמאל
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הרומנים חוזרים

הרומנים חוזרים

צילום: יח"צ

כתבו: גיא סחריה וגלעד בן זקן         צילומים: גלעד בן זקן/יצרן

דאצ'יה הרומנית ממותגת בעולם כחברה שמייצרת ומשווקת כלי רכב זולים, ישראל היא המדינה הראשונה שמציגה את דאצ'יה כמותג נפרד מבעלת הבית – רנו הצרפתית. בשנת 2004 המותג הושק מחדש וכיום יש ליין של 7 דגמים.
החברה דוגלת בארבעה עקרונות מרכזיים:
Generous – נדיבות במרווח הפנים
Simple – המכוניות פשוטות להבנה ושימוש
Relible – שימוש בחלקים אמינים שמשתמשים בטכנולוגיה מוכחת
Smart – מה שבאמת צריך במינימום כסף.
בחברה הצהירו כי הם לא משתמשים בטכנולוגיה מהצעקה האחרונה אלא בטכנולוגיה בת 3 שנים מניסן ורנו, זאת לאחר שכביכול היא הוכחה בשוק והוסרו ממנה מחלות ילדות, כמו גם מחיר שהופחת עם הזמן. הדבר תקף גם לציוד הבטיחות בו נעשו פשרות, מה שזכה לציון נמוך במחני הריסוק האירופיים.

מלבד עלות הקניה הנמוכה, טוענים בחברה כי זה משפיע גם על עלויות התחזוקה. המצב מעט שונה מתחת למכסה המנוע כיוון ששם נעשה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ובמנועי ה-0.9 או ה-1.2 טורבו בנזין שעומדים בתקן היורו 6 ומצטיינים בצריכת הדלק, ע"פ טענת החברה.
חידוש נוסף שחורג מהנורמות הישראליות, הוא שיטת המכירה שמתבצעת במקום בשיטת "שלם וקח". המטרה היא למנוע את זמני ההמתנה לקבלת רכב חדש על ידי רישוי שנעשה מבעוד מועד, מה שמאפשר ללקוח לצאת עם רכב שנמצא במלאי באופן מיידי. בין אם בחברה אופטימיים מדי או לא, כל שנותר ללקוח לעשות הוא להיכנס לאולם התצוגה, לבחור דגם, אבזור פנימי וחיצוני וכמובן צבע. ניתן לבחור במקום שירותי ביטוח ומימון או לבצע את תהליך הקנייה באינטרנט.
בישראל הושקו 4 דגמים שונים כאשר לכולם יש תיבה ידנית בלבד ומנועי טורבו בנזין או דיזל. כמה הם זולים? תחליטו בעצמכם:
הזולה בהיצע הדגמים של החברה היא ה"סאנדרו סטפוואי" בעלת מנוע 900 סמ"ק ותצורת סופרמיני, במחיר של 69,900 ש"ח. במחיר הנ"ל היא מהווה תחרות לא רעה גם לאחות הצרפתייה, קליאו, שמשתמשת באותו מנוע.

בגזרה המשפחתית מגיע דגם ה"לודג'י", לו 7 מקומות והוא נמכר ב-99,990 ש"ח לבנזין (115 כ"ס), או 114,900 ש"ח לדיזל (107 כ"ס).

בשוק המסחרי ניתן לקבל את דגם ה"דוקר" לו חמישה מושבים ובאותם מנועים, במחיר של 94,990 ש"ח למנוע הבנזין, או 107,990 ש"ח ללוגם הסולר.

דגם אחרון אך חשוב מאוד מבחינת החברה הוא ה"דאסטר". כשמו, הוא אמור לטייל בסביבות אבק (שבילים) ולנגוס בנתח השוק החביב על הישראלים. דגם זה יגיע בשלוש רמות אבזור, שני מנועים שונים (בנזין 1.2 125 כ"ס ודיזל 1.5 עם 109 כ"ס) והנעה של 2X4 או 4X4. מחירו מתחיל ב-89,990 ש"ח לדגם הבנזין ה"ערום", ועד לכ-130,000 ש"ח לגרסת הדיזל המאובזרת בעלת הנעה לכל הגלגלים.
סרטון וידאו דאצ'יה דאסטר:

רכבי החברה מגיעים עם 3 שנות אחריות מלאה, "פגוש לפגוש", מהיצרן ואפשרות הרחבה ל-5 שנים מהיבואן בתשלום של 49 ש"ח לחודש.

גלריה

12 תגובות ל הרומנים חוזרים

  1. אין בשורה של ממש. המחירים נמוכים כמו כל המכוניות באותן הקטגוריות.
    רציתם מחירי קאסח? תורידו 20% ממחירי השוק.
    למה לא למכור סופרמיני ב 50,00₪?
    למה לא למכור משפחתית ב 70,000₪?
    למה לא למכור ג׳יפון מאובזר ב 90,000₪?
    איכשהו תמיד המחירים משתווים בכל הקטגוריות. חבל.

  2. הקונספט ממש נראה לי , באמת מה שצריך . מקווה שהרכבים יהיו מספיק אמינים , למה לא בעצם . מנועים ארופיים מוכחים ומודרניים ( הדיזל של רנו מעולה ) הסירו את הגיר הבעייתי והפיצ׳רים הלא ממש הכרחיים . מספיק שיהיו בטוחים לנוסעים ובאמת לא צריך יותר .

  3. נאמר שהאוטו לא יהיה טוב גם עוד 10 שנים, אנשים אוהבים מכונית חדשה, לא מסתכלים קדימה ושוב ימצאו רכב אחד שיחליף אותו בזול או בתשלומים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל