fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70

מלחמת ההנעות

מלחמת ההנעות

שי שיוביץ

לפי החזאים, שבוע הבא מובטח לנו שהשלג יחזור לארצנו היפה, מה שמבטיח מספר דברים:  תחזיות שונות הסותרות אחת השניה, כותרות באמצעי התקשורת, תורים ארוכים בסופרים, ואולי אולי אולי, רק אולי- כמה פתיתים לבנים שישכיחו מאיתנו את הבחירות, התאונות, המלחמות, ובקיצור- את כל המציאות החמה והמדברית שאנו כל כך מכירים ואוהבים…

אז לכבוד השלג ש(אולי) יבוא עלינו לטובה, הבאנו לכם את הסרטון הבא שמעמת שתי כוכבות הנעה כפולה עם מסורת מפוארת, ועונה על השאלה שאיש לא שאל: מי תהיה יותר חזק במשיכת חבל? האם תהיה זו סובארו אאוטבק צעירה (יחסית) ומודרנית, או שמא האודי 100 קוואטרו תלמד אותה לתת כבוד למבוגרים ממנה? 

10 תגובות ל מלחמת ההנעות

  1. בשני הרכבים המנוע מקדימה, מפעיל משקל על הסרן הקדמי. בסובארו מרכז הכובד גבוה יותר, המייצר העברות משקל חריפות יותר, ומשאיר פחות משקל מקדימה על הסרן בעל הפוטנציאל הגבוה יותר לתת אחיזה. וניצחון בתחרות המגניבה…

  2. צריך לבדוק שהצמיגים היו זהים !
    מאחר ורמת הטכנולוגיה התקדמה כל כך מאז, לא הגיוני שלאחר עשרות שנים של פיתוח, תהיה עדיפות לאאודי

  3. הסיבה העיקרית להורדת מרכז הכובד בכלי-רכב עם השנים, נובעת מהצורך בשיפור הדינמיקה בזמן של תאוצות, תאוטות ושינויי כיוון מהירים. במהירויות גבוהות, רכבים עם מרכז כובד גבוה, יהיו פחות יציבים. בסרטון הזה, אין מהירות נסיעה גבוהה ומכאן שאין חשיבות למרכז הכובד אלא למשקל של כל אחת מהמכוניות כי הכבדה מבין השתיים (בהנחה שההספק מספיק גבוה), תעביר את הכוח יותר טוב לשלג

  4. יכול להיות שרמת האחיזה של פני הדרך היתה שונה עבור כל מכונית, הרי במזג אוויר כזה אי אפשר לדעת איפה מסתתרת שכבת קרח חבויה.
    דרך אגב לסובארו אמור להיות מרכז כובד נמוך יותר מהאודי בזכות מנוע הבוקסר.

  5. כל מה שצריך הוא לקחת סובארו פורסטר מול גרסת B4 כפולת הנעה, להתאים צמיגים ולערוך תחרות על משטח בטון נטוש…

  6. חייב להיות זהה.
    וכן.צימיגים ולחצי אוויר חייבים להיות זהים.
    לא נראה סביר שהאודי תגרור את הסובארו,כאילו הסובארו בכלל לא מושכת…

  7. נראה לי שדוגרי ישמחו להוציא לפועל את הצעתך. עכשיו מנשאר למצוא את הפראייר שיסכים לתרום את האוטו שלו למדע

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל