מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
הארלי שמאל
גלאי רדאר קוביה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
בנלי שמאל עליון
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
ברקום שמאל
לרט
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

גם מזראטי יורדת לשטח

גם מזראטי יורדת לשטח

שי שיוביץ

צילום: יח"צ

מזראטי בחרה בתערוכת הרכב הבינלאומית ה- 86 בז'נבה לצורך הצגת רכב השטח הראשון בהיסטוריה בת מאת השנים של מזראטי- הלבנטה (Levante). כמו הרבה רכבים בעבר של מזראטי, גם השם של הרכב החדש לוקח השראה מרוח, כיוון שהלבנטה היא רוח ים תיכונית חמה שמשתנה בין בריזה קלה ונעימה לכוח טבע עוצמתי. 

 

הלבנטה תוצע עם מנוע 3 ליטר V6, שני מגדשי טורבו ו- 350 כ"ס או 430 כ"ס, או עם מנוע 3 ליטר V6 טורבו-דיזל עם 275 כ"ס. כל המונעים ישולבו עם הנעה כפולה חכמה "Q4" – המסוגלת לשלוח מומנט בין הסרנים באופן מיידי לפי הצורך, ויוצמדו לתיבת אוטומטית 8 הילוכים, עם מערכת Start&Stop אינטגרלית (כי מה שחשוב לרוכשי המזארטי הוא לחסוך בדלק, ברור). 

 

הלבנטה S (430 כ"ס) מאיצה מ- 0 ל- 100 קמ"ש ב- 5.2 שניות ומהירות מרבית של 264 קמ"ש.
הלבנטה (350 כ"ס) מאיצה מ- 0 ל- 100 קמ"ש ב- 6.0 שניות, בעלת מהירות מרבית של 251 קמ"ש.

הלבנטה עם מנוע הדיזל (275 כ"ס) מאיצה מ- 0 ל- 100 קמ"ש תוך 6.9 שניות עד למהירות מרבית של 230 קמ"ש.
 

כמובן שיש שלל מערכות פינוק ובטיחות ושפע אפשרויות עיצוב והתאמה אישיות, הכל לפי עומק כיסו של הלקוח- וכן, היא אמורה להגיע גם לארץ.


עוד בנושא רכב:

טירוף: קן בלוק עושה את זה בפעם השמינית

 

גלריה

6 תגובות ל גם מזראטי יורדת לשטח

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל