fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC

מזראטי קווטרופורטה מתחדשת

מזראטי קווטרופורטה מתחדשת

שי שיוביץ

צילום: יצרן

 

אחרי שלוש וחצי שנים הגיע זמנה של הקווטרופורטה לעבור תחת סכין המנתחים. השינוי נעשה בטוב טעם ומבלי לפגוע בעיצובה החיצוני, וכולל פגוש קדמי ואחורי בעיצוב חדש עם גימורים בצבע שחור מט. גם הגריל הקדמי עבר רענון והוא כולל פסי כרום אנכיים היוצרים ניגוד עם עיצוב האף בהשראת כריש (Shark Nose Effect). בין שאר ההבדלים החיצוניים ניתן למנות את חצאיות הצד בשחור מט ומראות צד חדשות, אשר עוצבו מחדש כדי להכיל טכנולוגיות חדשות.

 

בהשראת הלבנטה, גם בקווטרופורטה הוצג מנגנון תריס אוויר (Air Shutter) מבוקר חשמלית בין הגריל הקדמי לרדיאטור של הרכב. לפי מזראטי, תריס האוויר מספק שליטה אופטימלית על טמפרטורת נוזלי המנוע וביחד עם עיצוב הפגושים החדשים, מסילות האוויר ותחתית הרכב השטוחה, היעילות האווירודינמית של הרכב שופרה ב-10%.

השינויים הפנימיים שנעשו בקווטרופורטה נעשו גם הם בעדינות, וכוללים מסך מרכזי ששודרג למסך בגודל 8.4 אינץ' משופר בטכנולוגיית מגע קיבולי (Capacitive) עם פונקציית מולטי טאץ'. מערכת המולטימדיה החדשה יכולה להתממשק באופן חלק ונוח גם לבעלי אייפון וגם לבעלי אנדרואיד עם שילובם של Apple CarPlay ו- Android Auto. 

אזור הקונסולה המרכזית מורכב כעת מאלמנט אחד המשלב מסך מגע, בקרת אקלים חדשה ומגירת אחסון בעיצוב נקי ואחיד המדגיש את הנפח של חלל תא הנוסעים. אזור הקונסולה התחתון והתעלה המרכזית עוצבו מחדש אף הם וכוללים חוגה רוטורית חדשה לשליטה על ווליום ותפעול המסך, מחזיקי כוסות עם מכסה חדש ותא לטלפון. הגישה העיצובית לאלמנטים הללו מאפשרת עיצוב מינימליסטי ונקי למרכז הדשבורד.  

הקווטרופורטה המרועננת תוצע עם מגוון מנועים כשבפסגת ההיצע נותרה גרסת הקווטרופורטה GTS המונעת על ידי מנוע מתוצרת פרארי בנפח 3.8 ליטר, V8 עם שני מגדשי טורבו המספק 530 כ"ס ו-71 קג"מ מומנט מרבי ומאיצה מאפס למאה קמ"ש בתוך 4.7 שניות בלבד למהירות מרבית של 310 קמ"ש.

בנוסף מוצע מנוע 3.0 ליטר V6, כפול מגדשי טורבו המיוצר אף הוא על ידי פרארי ומייצר 410 כ"ס בשילוב עם הנעה אחורית (S) או הנעה כפולה חכמה (SQ4). המנוע מספק 55 קג"מ ומהירות מרבית של 286 קמ"ש, כאשר התאוצה למאה קמ"ש לוקחת 4.9 שניות קצרות בגרסת ההנעה הכפולה ו-5.1 בגרסת ההנעה האחורית. 

בבסיס ההיצע של הקווטרופורטה ניצבת הדיזל עם מנוע 3.0 ליטר V6 טורבו שמספק 275 כ"ס ומומנט גבוה של 60 קג"מ המאפשר מהירות מרבית של 252 קמ"ש וזינוק מאפס למאה קמ"ש ב- 6.4 שניות בלבד.

 

באנר פרסומי:

דוגרי באינסטגרם: MOTODOOGRI

 

גלריה

תגובה אחת ל מזראטי קווטרופורטה מתחדשת

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל