fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC

חשיבותה של מסורת ארוכת שנים / אלפא רומיאו ג'וליאטה

חשיבותה של מסורת ארוכת שנים / אלפא רומיאו ג'וליאטה

אדם בלנגה

שחור זה השחור החדש (ועדיף שיהיה בגוון מט)
טופ גיר הגדירו את זה הכי טוב כאשר בחנו את ה- 159 בזמנו –  קשה שלא להתמוגג לנוכח סמל המגן והחרב של אלפא; הראש נכנס למוד של "איטליה בהישג ידך" ומיד נכנסות הסטיגמות הישנות והנושנות של האוטו הזה. הג'וליטה הושקה לצד אלפות ישנות שעמדו זו לצד זו בכניסה לאולם של אלפא בדרך מנחם בגין בתל אביב. העיתוי ומזג האוויר המצויינים נתנו תחושה טובה מאוד ועזרו לתחושה החיובית הכוללת מההשקה. 

כל הסיבות הטובות לפנות את שישי בבוקר 
סמל"ת בחרו להשיק את הצעצוע החדש שלהם עם אוכל טוב המשולב עם מכוניות שכולם אוהבים להתמוגג מהן. הייתי נזהר ואומר שמכוניות האספנות כמעט וגנבו את החגיגה, עם ג'וליטות ישנות וספיידר יפיפה שכמעט הצליחו לגרור אותי להישאר בחוץ עם הקפה שלי בשביל לגנוב עוד מבט ולדמיין שאני לא נמצא פה, בישראל החמימה, אלא בהרים הירוקים של טוסקנה. מה שעזר מאוד לכל התחושה החיובית מאוד שאפפה את ההשקה היו זוג שפים אביב משה ממסעדת "מסה" וגולן גורפינקל ממסעדת דלאל (שתי מסעדות מצויינות, אבל זה סיפור ליום אחר) שדאגו למנות קטנות ומדויקות כמו שרק שפים מהגדולים בארץ יודעים לעשות.

נהיגה על דגם האמצע הידני (אולי החשוב ביותר בליין)

בעודי מצלם את האירוע ודואג לתיעוד נעים פנתה אליי האחראית על נסיעות המבחן ושאלה אותי אם אני רוצה לעשות נסיעה קטנה על הג'וליטה החדשה. אמרתי כמובן שכן, ומיד יצאנו לסיבוב בתל אביב העמוסה של שישי בבוקר. לצערי- או למזלי- הדגם הפנוי היחיד באותו רגע היה הידני עם 150 כ"ס). אין ספק שאיכות ההרכבה עלתה מדרגה, אבל הדבר שאני רוצה להתעכב עליו הוא דווקא ידית ההילוכים: סוף סוף יש יצרן שנותן לי ידית הילוכים אמיתית, בגודל נורמאלי, או בשתי מילים- "פשוט כיף". מסיבוב של עשר דקות אפשר להסיק שמדובר פה ברכב מגניב מאוד ששווה להעיף עליו מבט ארוך ורציני יותר.

מחירים ונתונים יבשים

המחירים של הג'וליטה החדשה נעים החל מ- 164 אלף שקלים  לדגם 1200 סמ"ק עם 120 כ"ס שאת ההילוכים בה תעבירו לבד, בעזרת רגל שמאל ויד ימין (חלון בגג יעלה 10,000₪ נוספים, אגרות רישוי וצבע מטאלי עולים 2400 ו- 1850 ש"ח בהתאמה), ועד ל- 199 אלף ₪ לספורטיבה עם 170 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית TCT שבעצמה תעביר הילוכים בשבילכם, ומגיעה כמובן עם מנופי תפעול מאחורי ההגה. אם תשאלו אותי- לאלפא רומיאו אמיתי צריכה להיות תיבה ידנית, אבל כאלה אנחנו הרומנטיקנים – מיושנים. 

גילוי נאות

כותב שורות אילו הוא רומנטיקן חסר תקנה שלאביו הייתה לנצ'יה וגדל על סיפורי איטליה הגדולה, כך שלנהוג באוטו עם הסמל הכל-כך איטלקי הזה תמיד יעלה חיוך על פניו.
כותב שורות אילו היה אורח של חברת סמל"ת באירוע.

  

באנר פרסומי:

 
עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

11 תגובות ל חשיבותה של מסורת ארוכת שנים / אלפא רומיאו ג'וליאטה

  1. לדגם 1200 סמ"ק עם 120 כוחות סוס ? פשוט לא יאומן לאיזה רמה של רדיפת בצע ,המדינה המושחתת הזאת הגיעה. רכב חלש במחיר סופר מופקע ! הדבר היחיד הספורטיבי בו הוא הסמל של אלפא זכר לימים עברו.

  2. אלפיסט אמיתי מחזיק בגולייטה כרכב גיבוי לאלפא אמיתית בחניה.
    בוא נודה באמת שסה"כ מדובר על פיאט ספורטיבית שאיבדה את המסורת של האיטלקיה החמה והרוטנת.
    קם דור חדש של בוחנים ויועצים שאינם יודעים מהי אלפא אמיתית.
    עיצוב זה דבר אינדיבידואלי ומה שאחד אוהב השני ישנא.
    אבל על דבר אחד אין ספק.
    1.הנעה אחרוית
    2.מנוע גרגרני
    3.צרות בהתנעה
    4.תת היגוי
    זו אלפא אמיתית ולא קופסאות הפלסטיק מקופסאות קורנפקס שמייצרים היום.
    אלפא היא לא, איטלקיה זה בטוח

  3. אתה צודק ואם יורשה לי הייתי אלפיסט אמיתי.
    כזה שברשותו סוד, גוליאטה, 75, ואפילו 33 שעוד איך שהוא העברתי איתה זמן.. מעל 200 אלף ק"מ. אבל!! זהו.. מת העידן הזה שלהן, ואמינות לא היה בחיים, וחוץ מצליל ויופי, כל מאזדה2 מפרקת אותם עעם כל היכולות. אז כן.. יש משהו חדש ואם זה פיאט או לא (שתמיד היה קשה לפיאט) ואם זה אמיתי? בגילי אני רוצה יפה ושלא יתקלקל, מסכים עם הכתוב לעיל.

  4. אבל מרצדס מייצרת בעקיפין AMG שזה אורגזמה מוטרית רקטלית.
    BMW גם כבר לא 2002 טורבו מבציר 70 אבל תשאל את הגינגי אריק על ה M2 שבחן.
    אלפא מצידה הבינה ומכינה לנו אריזה משובחת רוטנת בדמות גולייה שאולי עם דגם על אולי תגרום לחלק מהזקנים להרטיב שוב ולקבל זיקפה בלי ויאגרה.
    פיאט מבחינתה רוכבת על הצלחת המיטו בדמות הגולייטה וזה לחדור חזרה בכמויות לשווקים.
    אפילו הצרפתים שמייצרים מכוניות משעממות דואגים לשמור איזה םוגרומיסט בקנה.
    אלפא נרדמה על המשמר והנחש בסמל שלה בנתיים הפך לתולעת משי.
    אני מקווה שהגולייה עם הסטרואידים בישבן תצליח לשחזר ואולי בעוד שנה שהמחיר שלה יתרסק נרכוש כזאת

  5. קצרה היריעה מלהסביר כאן את כל הנושא, אך האנלוגיה שלך מוטעית מיסודה. מרצדס מייצרת כיום רכבים יותר מעניינים ,טובים וספורטיבים מאשר בעבר, גם במוו.הtii אותה הזכיר 10 אכן הייתה מבונית מעניינת ביותר לזמנה,אך הייתה היוצאת מין הכלל. יגואר תמיד יצרו רכבים מעניינים, אחת המפורסמות היא הetype ועוד רבות וטובות וגם היום מייצרים רכבים ספורטיבים מעניינים בדרישות ומגבלות התקופה. אלפא לעומתם יצרה רכבים ספורטיבים, עממיים ,מושכים ,לא נטולי בעיות ,אך מלאי קסם והיום מייצרים כל מיני רכבים עם שלדות גנריות שאולי יותר ספורטיביות מיונדאי ,אך משעממות למדי ממה שאתה אמור לצפות מאלפא. כמובן שאפשר להזכיר את הc4 הנפלאה, אך זאת היא מכונית ספרטנית שיכולה לשמש בעיקר למסלול ,נטולת איכות חיים מינימלית לנהיגה יום יומית, כמו לרכוב על הייפרספורט בעיר .

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל