fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

מרצדס E-Class החדשה בישראל

מרצדס E-Class החדשה בישראל
כתב וצילם: מכבי ליפשיץ
כלמוביל, יבואנית מרצדס, השיקה בישראל את ה- E-Class החדשה באולמה החדש ורחב הידיים בהרצליה.
הדגם החדש קל יותר ב- 100 ק"ג לעומת מחליפו, והאיבזור העשיר קרוב לזה בדגם ה- S ובא לידי ביטוי בעיצוב הפנים, בנוחות והנדסת האנוש. כחלק מרשימת האביזרים תמצאו צג פנימי בגודל של 12.3 אינץ' ופקדי Touch control חדשניים המאפשרים לנהג לשלוט במערכות הרכב בעזרת אצבעותיו מבלי להזיז את הידיים מההגה, יחד עם שימוש בממשק מלא לטלפונים חכמים carPlay) ו- (Android auto. בתא הנוסעים ניתן ליצור אווירה פנימית אישית על ידי בחירת החומרים והצבעים, ואף ע"י בחירת תאורה אווירה מותאמת אישית בעלת 64 צבעים המשתלבת עם רמת האבזור הגבוהה ואיכות החומרים הייחודית של היצרן.
העיצוב החיצוני נאה אך לא פורץ דרך, ובמבט חטוף קשה להבין אם מדובר ב- C קלאס הקטנה יותר או ב- S קלאס המפוארת.
החידוש הגדול ביותר של ה- E קלאס הוצג תחת השם "המכונית האוטונומית". חברת מרצדס גאה ביכולת להטמיע בדגם זה מחקר שהחל לפני כ- 30 שנה ומגיע היום למכונית כביש מן השורה, ובעצם מבשר את הגעתה של המכונית ללא נהג (כמעט) ליצור סדרתי.
הדגש בדגם החדש הוא בשילובם של מחשב רב עצמה, מערכות רדאר ומצלמות תנועה למערכת שליטה אינטגראלית ומאפשרת לראשונה להציג מכונית ללא נהג – וכהגדרתם נהיגה אוטונומית.
למערכת זו היכולת לבקרת השיוט האוטונומית -,Drive Pilot  המסוגלת לשמור מרחק מהמכונית שלפניה, לעקוב אחריה עד למהירות של 210 קמ"ש, לעבור בין נתיבים בצורה אוטונומית עם הפעלת האיתות ולשמור על היגוי בפניות.

לכך מתווספת מערכת ה-  Active Brake Assist- ערכת בלימה אוטונומית היודעת לזהות הולכי רגל, להזהיר את הנהג מפני התנגשות עתידית ולספק תמיכה אופטימלית באמצעות בלימת חירום בעת הצורך.

ולהשלמת התמונה שתי מערכות נוספות, Evasive Steering Assist המסונכרנת עם מערכת ה- Active Brake Assist ויודעת לשמור על יציבות האוטו בעת התחמקויות ממכשול ותמרונים שונים.
וה-  High-resolution MULTIBEAM LED headlamps תאורת LED מרכזית בת 84 נקודות המתאימה באופן מדויק את מצב התאורה לתוואי הכביש כך שאלומת האור מכסה אך ורק את השטחים הרלוונטיים לראות מקסימלית ולמניעת סינוור.

סרטון המסביר את אופי פעולת הפנס:

 

היכולת להתנייע ללא מעורבות הנהג – כאשר הידיים לא נוגעות בהגה – תיושם כרגע רק בנבדה שבארצות הברית ובאופן חלקי בגרמניה. כך יוכל הנהג לשלב ידיים וללגום משקה בנחת ללא חשש שיקלע לתאונה. מערכות הרדאר והראיה המרחבית משולבים עם מערכות המחשב ואלה מסוגלים לצפות מצבים של כניסת רכב מכביש צדדי או האטה דרמטית בתנועה ולנקוט באמצעים שונים כגון בלימה וחמיקה ללא התערבות הנהג.
בשלב הראשון יגיעו לארץ רק מנוע הבנזין הקטן, ה- E200, ודגמי הטורבו דיזל, ה- E220 וה-  E350d, כשכולם משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת 9 הילוכים, ה- 9G-TRONIC. בשלב מאוחר יותר (לקראת ספטמבר) צפויים להגיע דגמי ה- E250 E300, E400 4MATIC  וה-  E350eההיברידית (211 ,245, 333, 286 כ"ס בהתאמה).

ה- E-Class תיובא ב- 3 רמות גימור.:  Avantgarde  ה- "בסיסית", Edition"" בדרגת ביניים עם גלגלי 18", חיפוי עור ללוח המכוונים ומושבים קדמיים מחוממים, מתלים אדפטיביים  DYNAMIC BODY CONTROL ועוד, כאשר גרסת הגימור העליונה תהיה ה- AMG.
מחירים:
E200 – בנזין, 1,991 סמ"ק, 184 כ"ס מוצעת במחיר של החל מ -465,000 שקלים
E220 דיזל 1950 סמ"ק, 194 כ"ס, מוצע במחיר של החל מ – 470,000 שקלים
E350d דיזל, 2,987 סמ”ק, 258 כ”ס מוצע במחיר של החל מ- 525,000 שקלים

 

 

דוגרי באינסטגרם: MOTODOOGRI
 

2 תגובות ל מרצדס E-Class החדשה בישראל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל