fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מתחת לשורת MENU מטרו
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
הארלי שמאל
טריומף קוביה
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
לרט
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מזראטי בשטח, כולם במתח (וידאו השקה)

מזראטי בשטח, כולם במתח (וידאו השקה)
ערך: שי שיוביץ       כתב: ברק מיטל    

צילום סטילס: טופלברג, צילום וידאו: מכבי ליפשיץ

וידאו השקת מזראטי לבנטה:

חברת אוטו איטליה, יבואנית מזראטי בישראל, השיקה אתמול בבוקר ברוב הוד והדר באולם התצוגה של מזראטי ופרארי בתל אביב את המזראטי לבנטה, רכב הפנאי שטח הראשון של מזראטי. באירוע שנערך באולם הבוטיק של היבואן התכנסו היבואנים יחד עם בכירי תעשיית עיתונות הרכב הכתובה, האינטרנטית והטלוויזיונית הישראלית.


בדומה לחברה גרמנית, הידועה ברכבי ספורט שלה (ששמה מתחיל ב-פור ונגמר ב- שה) אשר לפני מספר שנים בחרה לעשות את הבלתי-יאומן ולהשיק רכב 4X4 שזכה להצלחה פנומנלית, גם מזארטי בחרה לעשות כן עם מטרה ברורה להפוך מיצרן בוטיק זניח יחסית ליצרן רכב מן המניין, ובכך להעלות את מכירותיה בעולם ל- 50 ואח"כ ל- 70 אלף רכבים בשנה.

היבואן הישראלי נרתם למאמץ ע"י הצגת תמחור הלבנטה שמעמיד אותו ישירות מול מתחריו (BMW x5 ו- x6, מרצדס GLE, ריינג'-רובר ספורט ופורשה קאיין) ובכך לאותת לעולם רכבי הפנאי-פרימיום שהסדר והחלוקה שהיו קיימים עד היום הולכים להשתנות.

לאחר מילות פתיחה והצגת הנתונים מפי דני איטליאנו, מנכ"ל פרארי-מזראטי בישראל, הוצגה הלבנטה במגוון צבעים ורמות גימור. חובה לציין, כי בפגישה ברכב פנים אל פנים הלבנטה מרשים ביותר, וגם שיק איטלקי יחודי לא חסר. מיד עם הכניסה לרכב ניתן להבין למה המותג האיטלקי כה יחודי .מדובר כאן בגישה שונה של מזראטי לעומת המתחרות, אשר בזכות עיצוב מובחן, חומרים שונים ואמרה אשר מייחדת את הרכב ואת רוכשו מצליח להציע משהו שונה וייחודי מעדר הרכבים העולים מ"גרמניה", כי הלבנטה מכריז "אני מיוחד. אני שונה. אני ייחודי ומאוד מעניין." (בטח ובטח עבור רכב שנע מרבית מזמנו עם הנעה אחורית עבור שמירה על מסורת חוויית הנהיגה הספורטיבית).

את הלבנטה שיגיע לישראל יוכל לקוח ה- "פרימיום-קצה-יחודי" לבחור לקבל  עם מנועי בנזין או דיזל ומס' רמות גימור, כאשר לאניני הטעם והשיק האיטלקי שרוצים ללכת עד הסוף (מעבר לשלושת רמות גימור אותן מציע היבואן) תינתן האופציה לקבל רכב "קסטום מייד" בבניה והתאמה אישית.

המזראטי לבנטה מגיעה עם מנוע V6 בנפח 3 ליטר עם צמד מגדשי טורבו המספק 350 כ"ס או 430 כ"ס, או עם מנוע V6 בנפח 3 ליטר טורבו-דיזל המספק 275 כ"ס. כל המנועים מורידים את הכוח לכביש דרך הנעה כפולה חכמה "Q4" – המסוגלת לשלוח מומנט בין הסרנים באופן מידי לפי הצורך, דיפרנציאל מוגבל החלקה, תיבה אוטומטית 8 הילוכים, מתלי אוויר כסטנדרט ומפרט עשיר של תוספות.

כאמור למעלה, הלבנטה יוצע בישראל בשלוש רמות גימור: לבנטה, לבנטה Lusso ולבנטה GranSport. כבר ברמת הגימור ההתחלתית, הלבנטה, הציוד כולל כסטנדרט במתלי אוויר, חישוקי "19, מושבי עור חשמליים עם זיכרונות לנהג, גג פנורמי, מסילות גג, דלת תא מטען חשמלית עם חיישן לפתיחה באמצעות הרגל ומערכות בטיחות מתקדמות כדוגמת התראה על אי שמירת מרחק, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על סטייה מנתיב והתראה על רכבים בשטחים המתים.

הלבנטה Lusso כולל חישוקי "20 עם קליפרים לבלמים בצבע הניתן לבחירה, מנופי החלפת הילוכים מאלומיניום, דוושות ספורטיביות, חבילת עור מורחבת בתא הנוסעים וכן עיצוב חיצוני בולט יותר.

הלבנטה GranSport
מציע עיצוב חיצוני ספורטיבי עם ספוילר, חישוקי "21, מושבי ספורט חשמליים, ספי דלת מוארים, הגה בעיצוב ספורטיבי, מערך מצלמות חניה 360 מעלות ומערכת שמע משודרגת מבית Harman-Kardon עם 14 רמקולים ו- 900 וואט.    

כמובן שמרכב הנושא את השם "מזראטי" מצפים לביצועים התואמים את הפירמה, ונראה שהלבנטה מספק את הסחורה כבר מגרסת "הכניסה" המצוידת במנוע הדיזל:

הלבנטה דיזל (275 כ"ס) מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 6.9 שניות עד למהירות מרבית של 230 קמ"ש. תצרוכת דלק משולבת: 7.2 ליטר/100 ק"מ. מחיר: החל מ-  610,000 ש"ח ועד 710,000 ₪.

הלבנטה (350 כ"ס) מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב- 6.0 שניות ובעל מהירות מרבית של 251 קמ"ש. תצרוכת דלק משולבת: 10.7 ליטר/100 ק"מ. מחיר: החל מ- 625,000 ₪ ועד 725,000 ₪. 

הלבנטה S 430 כ"ס מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות ובעל מהירות מרבית של 264 קמ"ש. תצרוכת דלק משולבת: 10.9 ליטר/100 ק"מ. מחיר: 865,000 ₪.

אין ספק שעם הלבנטה החדש שוק רכבי הפנאי-פרימיום מקבל שחקן חיזוק משמעותי ומסקרן ביותר, ומעניין לראות איך העם היושב בציון יקבל את העולה החדש עם השם המפואר. כבר עכשיו אפשר לספר כי כל המלאי שיועד לישראל השנה נמכר, והיבואן מקווה ומאמין שבשנת 2017 המכירות אף יוכפלו.

גלריה

4 תגובות ל מזראטי בשטח, כולם במתח (וידאו השקה)

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל