fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
MV קוביה
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן

פולקסווגן טיגואן החדש בארץ

פולקסווגן טיגואן החדש בארץ

שי שיוביץ

צילום: יצרן

 
צ'מפיון מוטורס החלו לשווק את הדור השני של הטיגואן, רכב הפנאי-שטח של פולקסווגן. ה- Tiguan הושק לראשונה ב- 2007, וכעת, תשע שנים מאוחר יותר, לאחר מכירת קרוב לשלושה מיליון כלי רכב ברחבי העולם, מושק הדור השני של הטיגואן המביא עימו שורה של שדרוגים לעומת הדור היוצא: הרכב מבוסס על פלטפורמת ה- MQB של קונצרן פולקסוגן, מציג עיצוב מעודכן בהתאם לשפת המותג, מציע מרחב פנים גדול יותר באופן ניכר, בטיחות משופרת וטכנולוגיה מתקדמת. 

בשלב הראשון יוצע הטיגואן בישראל בשתי גרסאות מנועים: מנוע טורבו בנפח 1.4 ליטר TSI בהספק 150 כ"ס ומנוע מוגדש טורבו 2.0 ליטר TSI בהספק 180 כ"ס. גרסת ה- 1.4 TSI תוצע ברמות גימור טרנדליין וקומפורטליין, וגרסת ה- 2.0 ליטרTSI  תוצע ברמת גימור קומפורטליין, עם הנעה כפולה 4X4. 

מחיר הטיגואן יחל מ-164,900 ₪ לגרסת ה- 1.4 TSI ברמת גימור טרנדליין, גרסת ה- 1.4 ליטר TSI ברמת גימור קומפורטליין – 189,900 ₪. גרסת ה- 2.0 ליטר TSI ברמת גימור קומפורטליין תעלה 209,900 ₪. 

 

הטיגואן החדש מציג עיצוב אבולוציוני המתאים לשפת העיצוב הנוכחית של רכבי פולקסווגן. פולקסווגן טוענת כי הדור החדש מציע מרחב פנימי גדול משמעותית יחסית לממדים החיצוניים, שאף הם הוגדלו ביחס לעבר (תוספת של 60 מ"מ באורך ו- 30 מ"מ ברוחב). כתוצאה מכך, גדל גם מרווח הברכיים לנוסע מאחור ב- 29 מ"מ ונפח תא המטען גדל בעוד 145 ליטר (סה"כ 615 ליטר ללא קיפול המושבים ו- 1,655 ליטר עם קיפול מלא של כל המושבים). בסיס הגלגלים הוארך (תוספת של 72 מ"מ), ו- 50 ק"ג הופחתו ממשקלו של הרכב.

מנוע ה- 1.4 ליטר TSI מציע הספק של 150 כ"ס המושגים בין 5,000 ל- 6,000 סל"ד, מומנט של 25.5 קג"מ בטווח שבין 1,500 סל"ד ל- 3,500 סל"ד, ומשודך לתיבת DSG בעלת 6 הילוכים (לעומת 7 בעבר). הביצועים: מ- 0 ל- 100 קמ"ש ב- 9.2 שניות ומהירות מרבית של 200 קמ"ש. מנוע זה מצויד בנוסף בטכנולוגיית הבוכנה הפעילה ACT (Active Cylinder Management). במידת הצורך, מחשב המנוע מסוגל לנתק זמנית שני צילינדרים ובכך לחסוך משמעותית את צריכת הדלק של הרכב. כך למשל, אם הנהג מבצע נהיגה מהירה רצופת פניות, הבקרה לא תאפשר ניתוק צילינדרים בשל זמינות הכוח הנדרשת, אך מנגד בעת נסיעת שיוט רגועה המערכת תנטרל 2 צילינדרים. מנוע זה, בשילוב מערכת ה- Start&Stop (המוצעת כסטנדרט בכל הגרסאות) מציע צריכת דלק משולבת של 6.1 ליטר לכל מאה קילומטר. 

מנוע ה- 2.0 ליטר TSI מציע הספק של 180 כ"ס המושג בין 3,940 ל- 6,000 סל"ד, מומנט מרבי של 32.6 קג"מ בטווח שבין 1,700 סל"ד ל-4,500 סל"ד, ומשודך לתיבת DSG עם 7 הילוכים (לעומת 6 הילוכים בדגם החלש יותר). זמן התאוצה מ- 0 ל- 100 קמ"ש עומד על 7.7 שניות והמהירות המרבית עומדת על 208 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת –  7.4 ליטר ל- 100 ק"מ.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל