fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

מאזדה CX-3 נוחתת בישראל

מאזדה CX-3 נוחתת בישראל

שי שיוביץ


דלק מוטורס, יבואנית מותגי מאזדה, פורד, BMW ו- MINI, השיקה הבוקר, בחנות פופ-אפ אופנתית אשר הוקמה במיוחד בקניון רמת אביב, את המאזדה CX-3 שרבים חיכו לו. במהלך השבועיים הקרובים תתקיים בחנות מכירה מוקדמת ובלעדית על מלאי מוגבל, ורק לאחר זמן זה יהיה ניתן להזמין את הרכב גם באולמות המכירה הרגילים.

ה- CX-3 מגיע עם מנוע 2.0 הליטרים מסדרת SKYACTIV המשודך לתיבת הילוכים בעלת 6 יחסי העברה. ההספק עומד על 156 כ"ס ב- 6,000 סל"ד והמומנט עומד על 20.8 קג"מ ב- 2,800 סל"ד. נתון התאוצה ל- 100 עומד על 9.1 שניות, כאשר מאזדה מצהירה על צריכת הדלק ממוצעת של 13.16 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, ו- 19.23 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית (16.39 ק"מ לליטר משולב). 
ה- CX-3 תימכר בשתי רמות גימור, ZOOM ו- PureWhite , כאשר כל גרסאות ה-CX-3  יכללו את קונסולת ה-MZD CONNECT- מערכת המידע והבידור של מאזדה המגיעה מהיצרן מקורית ובעברית, עם צג מגע מרכזי בגודל 7". המערכת תומכת בלוטות' (כולל הודעות סמס) וכוללת גם מצלמת נסיעה לאחור ומערכת ניווט. עוד ברשימת האבזור הסטנדרטי: חישוקי סגסוגת קלה "16, שמשות כהות, מערכת בקרת אקלים, מערכת בקרת שיוט, חיישני אורות וגשם, קיפול מראות חשמלי, התנעה ללא מפתח; מערכת שמע מקורית עם ששה רמקולים; שקעי USB ו-AUX  ועוד.


גרסת Pure White כוללת בנוסף פנסי חזית, תאורת יום ופנסים אחוריים מסוג LED, חישוקי סגסוגת קלה "18, עיטורי כרום בחזית ובצידי הדלתות, כניסה ונעילה ללא מפתח, צג תצוגה עילית המציג לנהג את כל הנתונים ההכרחיים מבלי להוריד את העיניים מהדרך: מהירות, ניווט, והתראות בטיחות, ריפודי עור לבנים (Pure White) בשילוב עור הפוך בצבע שחור עם דגשים אדומים.


ה-CX-3 בגרסתו הישראלית זכה בציוני בטיחות גבוהים מטעם ה-Euro-NCAP  ומבחני הריסוק של ה-IIHS. באחרון זכה הדגם בציון הבטיחות הגבוה ביותר ולתואר "Top Safety pick +" ל- 2017 הניתן לרכבים הבטיחותיים ביותר בכל קטגוריה. במבחני הריסוק האירופאים Euro-NCAP זכה ה-CX-3 לציון כולל של 4 כוכבים, כאשר ציוני הבטיחות בהגנה על נוסעים, ילדים והולכי רגל היו טובים ועמדו ברמה של 5 כוכבים (85%, 79% ו-84% בהתאמה).

מחירים:
CX-3 גרסת Zoom– 134,000 ₪ 
CX-3 גרסת PureWhite– 145,000 ₪ 

גלריה

5 תגובות ל מאזדה CX-3 נוחתת בישראל

  1. אכן מדובר ברכב קטן למדי, סדר גודל של הניסאן ג׳וק. לצורך השוואה, תא המטען שלה קטן ב12 ליטר מזה שנמצא ביונדאי i10…
    כמו כן, בשלב זה לא מתוכנן להגיע מנוע קטן יותר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל